Gå til innhold

Kløe i hals og kvalme

Anbefalte innlegg

Gjest Irriterendes

Jeg "klør" så i halsen og er kvalm nesten hele dagen, Har vært sånn nesten en uke nå. Forrige mens (startet 21.7) var rar. Jeg pleier å blø kraftig, men denne gangen blødde jeg nesten ingenting. Noen som vet hva det kan være..eller har opplevd lignende? Tok en graviditetstest noen dager etter siste mens dag, den var negativ (kan jeg ha testet for tidlig?)..eller kan det hende jeg har en form for infeksjon i kroppen? Skal til legen min om noen dager, men det hadde vært greit å høre om noen har opplevd lignende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115319-kl%C3%B8e-i-hals-og-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare_en_mann

Det er faktisk mulig å få halsplager ved urinveisinfeksjon. Jeg trodde ikke det jeg heller, helt til kona gikk til legen etter langvarige halsplager og han spurte om hun hadde plager i underlivet.. OG, joda.. der ble det påvist urinveisinfeksjon så det er nok en sammenheng.. penicillinkur tok det hele på få dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...