Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 19 år som i det siste har blitt plaget med at armene "sovner" om natta...

Det er ikke bare den vanlige prikkingen som er plagsom, men jeg våkner av at det gjør vondt når jeg forsøker å flytte dem. Har ingen følelse fra skuldra og ned til fingertuppene og i tillegg er armen iskald! Er dette farlig og bør sjekkes på noen måte, eller er det bare noe jeg må venne meg til?

Har hendt ca. 4 ganger og med begge armene, en av gangen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11533-d%C3%A5rlig-blodsirkulasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Du har nok ved de anledningene ligget slik at nerver/blodkar har kommet i klem,og dette er noe de fleste av oss vil oppleve en eller flere ganger i livet.Hvis alt fungerer greit ellers,er det liten grunn til å anta at dette har noe med uvanlig eller dårlig blodtilførsel å gjøre.Har du plager også på dagtid,eller synes dette blir tiltagende,synes jeg legen din skal gjøre en sjekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...