Gå til innhold

Alt i orden men......


Gjest Magna

Anbefalte innlegg

Jeg har alle verdier i orden, sier min lege. Hun har tatt blodprøve for å se om jeg er i overgangsalder. Hormonbalanesen viser at jeg ikke er det. I slutten av september opplevde jeg at jeg å få sparken på jobb. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke egnet meg i jobben. Og mye annet fælt. Jeg hadde nettopp hatt mens, men nå forsvant den helt. Pr. dags dato har jeg vært fri for mens. Og jeg har ikke noe ubehag. Jeg var nok litt i ulage på forhånd, men da herjet angsten med meg. Jobben stresset meg da.. Mensen ble bare borte. Legen min påstår at det også går ann for oss gamle at mensen uteblir.... og at det ikke er uvanlig. Den kommer igjen, sier hun. Jeg har spørt deg om dette før en gang og da svarte du at du nok trodde det var alderen......Du sa også at dette var et fenomen som kunne intreffe i ungdommen..... Egentlig tenker jeg at det er ikke en regel uten unntak......

Men hva tror du nå... du er spesialist på dette.......? Jeg har litt lavt stoffskifte, men plages ikke av det, det så hun også på blodprøveskjemaet sitt. Jeg går fast på Efexor og Tolvon nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvor gammel er du? Kan du fortelle meg hvilke prøver som er tatt og de eksakte verdiert? Så kan jeg prøve å gi deg litt mer informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Kan du fortelle meg hvilke prøver som er tatt og de eksakte verdiert? Så kan jeg prøve å gi deg litt mer informasjon.

Jeg får ta med alderen også, 48 år. Legen tok blodprøver for å finne ut om jeg var i overgangsalder (mer vet ikke jeg). Jeg spurte etter resultater på denne prøven, og da sa hun at jeg hadde normale verdier. At det kvinnlige kjønnshormonet var på et normalt nivå, og at jeg ikke er i overgangsalder. Hvis ikke dette er nok må jeg ringe legen. Tallverdiene vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...