Gå til innhold

Opererer brystene på tirsdag!

Anbefalte innlegg

Daniella1365380529

Nå går dagene fort her... er ikke lenge til jeg er ferdig operert.. ut dagen i dag, søndag, mandag.. og tirsdag kl 0745 opererer jeg! Gleder meg faktisk, skal bli deilig å endelig være oppe i det jeg har tenkt på så lenge! Det blir nok hardt, men jeg skal klare det! Håper bare virkelig på at jeg er en av de som ikke blir så veldig syk i etterkant

I går var jeg og handla inn nødvendige ting til operasjonen. Blir mye utgifter dette altså, men det blir verdt det. Jeg leide også noen bøker i går. Jeg fikk kjøpt antibakteriell såpe, vitamin-c pulver, sink-tabletter, tabletter mot treg mage(noe som er vanlig etter operasjonen) og mye digg, blader, mat, drikke osv. Har hørt at annanas er bra for hevelsen så jeg kjøpte annanas på boks, annanasbrus og annanasjuice hihi..

Jeg må dra inn til Oslo i morgen, og kommer da ikke hjem før et par dager etter operasjonen. Da har jeg heller ikke tilgang på internett, men jeg skal legge inn et innlegg så fort jeg kommer hjem!

Håper dere vil gi meg noen siste råd og ønske meg lykke til før jeg reiser inn til Oslo!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115406-opererer-brystene-p%C3%A5-tirsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei Daniella!

Jeg forstørrer brystene mine på Fornbeuklinikken på mandag klokka 07.45! Hadde egentlig time senere i august, men fikk framskyndet op.dagen. Er veldig spent nå, har så smått begynt å grue meg, men jeg gleder meg veldig til å endelig få gjort det jeg har tenkt på i flere år. Hadde vært artig å hørt fra deg etter operasjonen. Skal du legge inn mye eller? Jeg skal legge inn 200ml.

Lykke til!!

Mvh

Hei Daniella!

Jeg forstørrer brystene mine på Fornbeuklinikken på mandag klokka 07.45! Hadde egentlig time senere i august, men fikk framskyndet op.dagen. Er veldig spent nå, har så smått begynt å grue meg, men jeg gleder meg veldig til å endelig få gjort det jeg har tenkt på i flere år. Hadde vært artig å hørt fra deg etter operasjonen. Skal du legge inn mye eller? Jeg skal legge inn 200ml.

Lykke til!!

Mvh

HEI!

Gikk det bra? Hvem av kirurgene opererte deg og hva betalte du?

HEI!

Gikk det bra? Hvem av kirurgene opererte deg og hva betalte du?

Hei!

Operasjonen tok cirka én time og gikk veldig greit! Legen sa den var vellykket, og at jeg kom til å få perfekte bryster:-) Dr. Frøyen opererte meg; han var veldig behagelig, rolig og profesjonell. Fikk snakke med han så mye jeg ville både før og etter op. I det hele tatt har jeg bare positive ting å si om Fornebuklinikken - de tar kjempegodt vare på deg også etter operasjonen.

De første timene etter op. var veldig smertefulle (jeg la protesene under brystmuskulaturen - noe som er mer smertefullt enn å legge dem over muskulaturen). Men jeg fikk etterhvert nok smertestillende til å ta vekk de værste smertene, men pga av at jeg måtta ha mye sterk smertestillende så kastet jeg opp ca 2-3 ganger i timen de første 10-12 timene etter operasjonen. Men dagen etter var jeg i betraktelig bedre form; har fortsatt sterke smerter, men jeg har smertestillende som jeg tar ved behov. Ingen kvalme nå.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...