Gå til innhold

Fører stress/depresjon til sykdom?


Mimmy

Anbefalte innlegg

Jeg har en forferdelig influensa gående, som snek seg innpå meg igår. Men har mer eller mindre vært forkjølet hele sommeren, og legen min har foreskrevet allergimedisiner, som jeg ikke kan se hjelper noe.

Hva er dette, jeg ønsker å bli frisk. Jeg har i mange år merket slike symptomer, i tidsrom som noe har stresset meg mentalt. Nå er det i forbindelse med at vi skal flytte til leilighet, og selge huset. En slik forandring, utgjør en forferdelig tid for meg, men som jeg bare må "svelge" for at vi skal få det bedre.

Jeg føler ikke at legen min bryr seg om at jeg har det slik, eller ihvertfall at hun ikke får gjort noe med det. Om tirsdagen ryddet jeg og moren min i hagen, i forbindelse med at vi skal selge huset, og naturlig nok ønsker at det skal se så fint ut som mulig. Vi har veldig stor hage, og det blir for tungt for meg og mannen min å mestre så stor hage. Det er noe av grunnen til at vi flytter.

I den forbindelse, ryddet vi vekk kvister fra et tre som vi hadde beskjært, og jeg ryddet også vekk div. bringebærkjerr som vi også hadde revet opp. Jeg merket at jeg skar meg på kvistene, ihvertfall så var det det jeg trodde jeg gjorde, men har et merke så stort som et kronestykke, som er hvitt med blå kant rundt, så det ser faktisk ut som et bitt av noe slag. Mannen min lurte på om det kanskje var ormebitt, at jeg hadde blitt bitt av huggorm. Fordi det er 2 merker inne i "bittet", et større enn det andre.

Men tror vel ikke at det er det som gjør meg så slapp nå, det virker jo som om jeg har alminnelig influensa, jeg har vondt i alle leddene, vondt i nakken og vondt i hodet, og har mye slimdannelse. Men vet jo ikke, så selv om du er psykiater, så ville det være fint om du kunne svare meg. Du er jo også lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...