Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet å røyke i går etter å ha lest ferdig boka til Carr.

Må imidlertid innrømme at jeg sliter litt nå - håper det går bra. Jeg har røkt 20 om dagen i ca 25 år. En slik langdryg "kompis" er ikke SÅÅ enkel å kvitte seg med som Carr hevder!

Og hvordan skal man bli kvitt fristelsen som røykpakken innebærer når ektefellen fortsatt røyker??

Gode råd fra dere som har lykkes, mottas gjerne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115443-stort-sug-akkurat-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke slippery slope

Kjære Juneau

Jeg har også sluttet mens samboer har fortsatt.

Har hatt stor glede av Carr, men tenker vel at litt substitutter kan man unne seg. Selvsagt skal man ikke stappe i seg mat og gotterier, men det at man har holdt på med noe i munnen i så mange år setter sine spor synes jeg.

Jeg kjøper mye frukt, andre typer enn vanlig, eksperimenterer med ulike former for iskrem og teer.

Finn noen du liker og unn deg det.

Det er en hel liten seremoni å trekke en god kopp te og drikke den.

Ellers er viljestyrken som sier at DET FINNES IKKE NOE SOM HETER EN SIGARETT, viktig. Tar man den ene så er man på glattisen igjen. Og tenk på de hordene av røyk du må begynne på igjen.

Lykke lykke til!

Kjære Juneau

Jeg har også sluttet mens samboer har fortsatt.

Har hatt stor glede av Carr, men tenker vel at litt substitutter kan man unne seg. Selvsagt skal man ikke stappe i seg mat og gotterier, men det at man har holdt på med noe i munnen i så mange år setter sine spor synes jeg.

Jeg kjøper mye frukt, andre typer enn vanlig, eksperimenterer med ulike former for iskrem og teer.

Finn noen du liker og unn deg det.

Det er en hel liten seremoni å trekke en god kopp te og drikke den.

Ellers er viljestyrken som sier at DET FINNES IKKE NOE SOM HETER EN SIGARETT, viktig. Tar man den ene så er man på glattisen igjen. Og tenk på de hordene av røyk du må begynne på igjen.

Lykke lykke til!

Takk for oppmuntringen!

Nå har jeg klart meg i over en uke, og synes det går veldig bra! Den andre røykfrie dagen var verst for meg.

Håper min kjære mann får ånden over seg til å lese Carr snart...

Hurra, jeg er ikke-røyker!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...