Gå til innhold

blitt mye snillere.


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

jeg mener det, jeg har blitt mye snillere. Og fordi jeg har blitt snillere liker jeg meg selv bedre også. Og da har jeg heller ikke så mye trang til å kutte meg heller!

Før svingte følelsene for mange av vennene mine OPP OG NED OG OPP OG NED. Det var jo helt skrekkelig. Egentlig var jeg såå glad i dem, så sa de noe feil, eller snakket med feil tonefall, eller hadde et feil ansiktsuttrykk, og jeg ble full av forakt for dem!

Etter at jeg fikk zyprexa har dette dempet seg betraktelig!!!!!!!!!! Nå kan jeg bruke tiden min på å støtte vennene mine hele tiden, og alltid kjenne at jeg er glad i dem, vekk med den hersens forakten!!! JA takk!

Raseriet og irritasjonen er myyyyye mindre også. Jeg er så utrolig glad for dette!!!

Endelig har jeg blitt en snillere person, slik jeg VIL være! JA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig at du synes ting går den rette veien, trrrish, og at du får behandling som ser ut til å hjelpe deg.

Sikkert bra at du er blitt snillere også - men jeg likte "sinna-varianten" også (slik du uttrykte den her) - så det er helt greit om du ikke bare er snill hele tiden!

Håper du har en ok helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Hyggelig at du synes ting går den rette veien, trrrish, og at du får behandling som ser ut til å hjelpe deg.

Sikkert bra at du er blitt snillere også - men jeg likte "sinna-varianten" også (slik du uttrykte den her) - så det er helt greit om du ikke bare er snill hele tiden!

Håper du har en ok helg!

Men før fikk jeg sånn stor trang inni meg til å si masse stygge ting til folk pga bagateller. Eller jeg slengte mobilen min i bakken så den ble smæsja, bare fordi jeg ble sur fordi maten jeg kjøpte var kald. Det er nå over! Det er jeg svært lykkelig over! :) Og nå går utgiftene mine til mobiltelefoner drastisk ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men før fikk jeg sånn stor trang inni meg til å si masse stygge ting til folk pga bagateller. Eller jeg slengte mobilen min i bakken så den ble smæsja, bare fordi jeg ble sur fordi maten jeg kjøpte var kald. Det er nå over! Det er jeg svært lykkelig over! :) Og nå går utgiftene mine til mobiltelefoner drastisk ned:)

Det er selvfølgelig bra at du har fått bedre kontroll over temperamentet ditt, trrrish! Livet blir mye enklere med større impulskontroll. Jeg mente vel bare å si at jeg hele tiden har ment at det var en person jeg tror jeg ville like godt bak all "hylingen og skrikingen" når du har hatt det som verst. Av en eller annen grunn har jeg hele tiden hatt tro på at det var mye bra i deg!

Håper du kommer til å trives på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Det er selvfølgelig bra at du har fått bedre kontroll over temperamentet ditt, trrrish! Livet blir mye enklere med større impulskontroll. Jeg mente vel bare å si at jeg hele tiden har ment at det var en person jeg tror jeg ville like godt bak all "hylingen og skrikingen" når du har hatt det som verst. Av en eller annen grunn har jeg hele tiden hatt tro på at det var mye bra i deg!

Håper du kommer til å trives på skolen!

tusen takk, det var kjempehyggelig å høre. god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen! Jeg har opplved sinnet ditt mange ganger, og noen ganger har jeg blitt skremt også. Skulle ønske jeg kunne få ut sinnet mitt som du gjør. Å bli sint fordi maten er kald er jo litt latterlig, men kjøper man seg varm mat så forventer en jo at den er varm.

Jeg synes det er kjempebra at du selv synes at du har blitt mye snillere. For meg har du alltid vært snill, det er vel fordi jeg ser deg for den du egentlig er. Tiltross for det du sliter med.

Jeg er glad for at medisin virker på deg, og at du er fornøyd med deg selv:)

mange klemmer:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...