Gå til innhold

Eget forum for partnere til overgrepsutsatte?

Anbefalte innlegg

Gjest kasiopeia

Som overgrepsutsatt i parforhold ser jeg at det på langt nær er bare jeg som sliter... Det er ofte like vondt og vanskelig å være partner, har jeg forstått og fått meg fortalt. Partneren blir ofte glemt i terapisammenheng og ved eventuelle innleggelser, og blir i stor grad overlatt til seg selv. Derfor kjære venner; er det flere enn min partner som føler behov for et eget forum? Dersom dere tror denne ideen har livets rett og vil bli brukt, kan dere ikke svare på dette innlegget og si hva dere synes??

Fortsetter under...

Jeg spurte akkurat min partner om dette, og han tror kanskje det hadde vært lurt med et slikt forum, ja...

Ja ja ja ja

Har vært i den situasjonen og måtte tilslutt avbryte forholdet før mine følelser ville skadet ham ytteligere og det var veldig synd jeg ønsker meg et slikt forum nåh!!!( selv om det for meg er forseint)

Hei Kasiopeia,

Lenge siden sist!

Et slikt forum har vært diskutert her før, men da kom vi til at det ville være så lite "trafikk" at det var enklere å ha alle innleggene på dette forumet.

"Forum for Overgrep" er altså for partnere, venner, osv også.

Men kanskje en dag vil det være nok trafikk til å opprette et eget forum.

*klem*

I såfall bør det lages eget forum for pårørende innen psykiatrien også.

Jeg syns at innleggene til pårørende er viktige og interessante og passer inn under de forumene som allerede er der. Forumet heter "Overgrep",- ikke "Forum for de som har vært utsatt for overgrep".

Annonse

Hei alle sammen.

Det er lenge siden jeg har vært aktiv her nå, men vil bare minne om sidene mine for pårørende http://home.no/overgrep/

Hvis det er ønske om det så hadde det sikkert latt seg gjøre å lage en lukket mail-liste for pårørende.

Mvh

Nico (nå sykepleiestudent:-) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...