Gjest bylla Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 Jeg har i det siste vært veldig plaget av byller under armene. Nå har en av de vokst seg kjempestor, og den er uutholdlig smertefull. Tidligere har jeg skjært opp en slik byll, den satt i skrittet. Det var helt sinnsykt vondt, og jeg håper det finnes en annen løsning... Noen som har gode råd? hilsen 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Be om skikkelig bedøvelse om du må få operert bort denne kulen. Jeg hadde en slik i snasiktet for 2 år siden. Fikk full narkose, uten at jeg en gang ba om det. Det er jeg kjempe glad for i dag. Lykke til !! Mvh 0 Siter
yesis Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Be om skikkelig bedøvelse om du må få operert bort denne kulen. Jeg hadde en slik i snasiktet for 2 år siden. Fikk full narkose, uten at jeg en gang ba om det. Det er jeg kjempe glad for i dag. Lykke til !! Mvh det er vel en fettkul, som mange av og til får. er ikke noe annet å gjøre enn å skjære den bort, såvidt jeg vet. det er jo bare å få ordentlig bedøvelse, forklar din opplevelse fra forrige gang. eller var det etter operasjonen du opplevde slik smerte? uansett så er jo skrittet et langt mer følsomt sted... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.