Gå til innhold

Besvime av psyk.belsatning?


Vingeskutt

Anbefalte innlegg

Er utrolig sliten for tiden, med mange psykiske belastninger.

I dag kjørte jeg i grøfta og gikk rundt med bilen fordi jeg besvimte/ holdt på å besvime. Jeg kjente jeg ble nummen, og det neste var ta bilen veltet.

Skal ringe lege mandag og prøve å finne ut hva det var, men lurer på om det kan hatt sammenheng med at jeg er utkjørt psykisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

happy1365380345

Selvfølgelig kan man besvime, psyken påvirker jo det fysiske og motsatt. Det er sjelden bare en av disse er nedkjørt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanskelig pasient

Har du nettopp startet opp med nye medisiener?

Da kan det være årsaken til at du besvimte.

Det er sikkert fullt mulig å besvime av at kroppen blir utslitt av psykiske belastninger.

Med fare forå komme med selvfølgelige råd:

Synes du skal oppsøke lege for å utelukke evt. fysisk årsak. Kanskje har du for lite blod? Eller lavt blodtrykk.

Håper du blir bedre snart. NB! sikkert ikke lurt å kjøre bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off dette hørtes ikke noe bra ut. Hvordan er det med deg nå? Jeg skal skrive mail så snart formen blir bedre, for nå er formen min helt elendig.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke til!

Ja, det går an å besvime av psykiske årsaker.

Det kan eventuelt sjekkes ut at det ikke er noe epilepsigreier. Da tar de en EEG prøve. Det gjorde jeg, siden jeg hadde enkelte små bevisshetstap. Så små at jeg ikke skjønte jeg hadde vært vekk. Kan kanskje kalle det en besvimelse også. Slikt kan jo være epilepsi også, men hosmeg var EEG'en helt fin. Så derfor regner jeg med at det var det psykiske som spilte meg et puss. Var veldig langt nede da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du nettopp startet opp med nye medisiener?

Da kan det være årsaken til at du besvimte.

Det er sikkert fullt mulig å besvime av at kroppen blir utslitt av psykiske belastninger.

Med fare forå komme med selvfølgelige råd:

Synes du skal oppsøke lege for å utelukke evt. fysisk årsak. Kanskje har du for lite blod? Eller lavt blodtrykk.

Håper du blir bedre snart. NB! sikkert ikke lurt å kjøre bil...

Kjørte heldigvis sakte og hadde sikkerhetsbelte, så jeg ble hengende til noen greide å dra meg ut.

bruker ikke faste medisiner nå, kun ved behov og hadde ikke tatt noe da det skjedde.

Tør ikke ta i et ratt igjen før jeg vet hva som skjedde. Hadde det skjedd i ei 80 sone hadde jeg vært ferdig.

takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...