Gå til innhold

hud og sydensol

Anbefalte innlegg

Gjest Solguten

Hei. Jeg har nettopp vært i syden og huden min har fått særdeles sterke utbrudd de siste dagene før jeg dro hjem. Jeg har alltid trodd at sol skulle hjelpe på uren, irritert hud og forhindre utbrudd. Dette gjelder tydeligvis ikke meg. Huden min rundt munnen var fin før jeg reiste ned, men nå er den ille. Ingen dype kviser, men masse hvite topper over irritert, småbetent, hard hud. Hvorfor skjer dette? Håper på at det går vekk etter et par dager her i norge igjen. Jeg har tidligere gått på både roacuttane og tetracykliner. Huden min ble mye bedre etter dette, men kvisene har aldri helt gått vekk. Dette tyder på at jeg fremdeles har problemhud, og at disse produktene ikke har fjernet det. Så altså solen kickstarter disse problemene. Det ødela nesten hele siste uken min, noe som er utrolig bittert. Skal starte på ny tetracyklin pakke igjen. Blir man veldig lett brent da? Eller kan jeg fortsatt sole meg og opprettholde fargen min? På forhånd takk!

- Solguten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115469-hud-og-sydensol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...