Gå til innhold

Nhd andre -hypertherose/depresjon


Gjest footprints

Anbefalte innlegg

Gjest footprints

Hei

Har fått diagnosen hypertherose og slet fra før av med angst. Det sier seg selv at dette er en rimelig dårlig kombinasjon.

I tillegg har jeg nå fått en kraftig depresjon etter diagnosen og ser ingen ende på dette her.

Dvs jeg er redd jeg aldri skal bli frisk og tunge tanker kretser nå rundt hva skal jeg jobbe for og hvordan skal jeg få det til?

Behandles med Neo-mercazole (seff redd bivirkningene) tar fortsatt 5 mg Inderal som legen sier jeg kan slutte med nå. Har gått på neo i 2 mnd snart. Har fortsatt hurtig puls ved bevegelse og forsåvidt grei hvilepuls (rundt 75-80)

Men når jeg rører meg om morgenen for toalettbesøk er og frokost er pulsen raskt oppi 130-140?

Nå spør jeg fordi du også er lege Nhd:Er det bare å slutte med disse 5 mg Inderal og la pulsen seile sin egen sjø nå? Mao det er ingen fare forbundet med det?

Og ikke minst: vil denne depresjonen og disse vonde tankene rundt å dø av dette, ikke orke, kjempe for hva gå over etterhvert som sykdommen kommer under kontroll? Jeg hadde jo ikke depresjon før. Jeg gjør jo snart ikke annet enn å grine og se svart på ting, før var jeg hadde jeg angst. Jeg føler meg så hjelpesløs her. Hva kan jeg selv gjøre for at situasjonen skal bli bedre. Jeg tørr jo ikke gå tur en gang med denne pulsen.

Svar meg - please- Jeg føler meg så hjelpesløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...