irema Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Hei, Jeg er en jente som har lit hårvekst på haken. Sålangt har jeg kvitta meg med det ved hjelp av hårfjerningskrem. Jeg har nemlig hørt at hvis man begynner å barbere bort slike hår kan de bli til tykke "stumper" som vil synnes mer. Er det noen som har noen erfaringer med å barbere haken? Dårlige eller bra. Taknemlig for alle svar. 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Jeg har samme problem med hårvekst i ansiktet/ på haken. Jeg bruker pinsett for å nappe ut hårene. Bruk av barberhøvel førte til at hårene som vokste ut ble grovere og mørkere. Jeg er 30 år nå og har hatt dette problemet siden jeg var 13, så jeg er vant til nappingen. Har opplevd det som mere effektivt enn barbering, i hvert fall. Lykke til 0 Siter
yesis Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Jeg har samme problem med hårvekst i ansiktet/ på haken. Jeg bruker pinsett for å nappe ut hårene. Bruk av barberhøvel førte til at hårene som vokste ut ble grovere og mørkere. Jeg er 30 år nå og har hatt dette problemet siden jeg var 13, så jeg er vant til nappingen. Har opplevd det som mere effektivt enn barbering, i hvert fall. Lykke til barbering gjør nok hårene langt grovere, men all form for fjerning av hår gjør at det som vokser ut igjen blir grovere og mørkere. min mor napper på haka, og jeg ser at dette gjør hårveksten mer aggressiv. foreslår en investering i laserkirurgi, så blir du kvitt problemet en gang for alle... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.