Gå til innhold

Bestemt meg...


Camilla

Anbefalte innlegg

ringte og snakket med noen som jobber på det stedet jeg har fått tilbud om re-innleggelse. egentlig er jeg der hver tredje helg og i ferier, og skulle vært der to uker i sommer (noe jeg droppet). så bestemt meg for å ta de to ukene nå, komme meg bort litt, snakke med lege og psyk der og høre hva de synes.

jeg føler at *egentlig* har jeg bedre av å være ute, selv om det har gått helt til helvete nå. jeg vet at jeg kan sende ny søknad om jeg trenger det, men for nå så tror jeg at jeg prøver meg ute.

skal skrive innlegg med jevne mellomrom sånn at dere vet hvordan det går med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er viktig er at du vet at du har et sted som vil hjelpe deg dersom du føler at du trenger det!

Det er bra at du selv tenker at det å være utenfor institusjon er viktig for deg. Det virker som om du har innsett at utfordringen består i å mestre livet totalt sett - ikke å få maksimalt med omsorg fra behandlere. Dette er en viktig innsikt - tror jeg :-)

Håper du får noen bedre dager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du tar et slikt valg.. Føler meg på en måte tryggere når jeg vet at du har folk rundt deg hele tiden, som kan ta vare på deg.

Vi har begge mobiltlf, Camilla, så kontakten mister vi ikke..

Så glad i deg..

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...