Gå til innhold

Virus ???


Gjest enm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skyldes et sikkerhetshull i Windows softwaren. Last ned oppgradering fra Microsoft.

Hva gjør det for skade ? Og hvordan sprer det seg ?

Søsteren min har fått det inn på sin maskin, og Telenor påstår at det finnes ingen virusprogram som stopper det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør det for skade ? Og hvordan sprer det seg ?

Søsteren min har fått det inn på sin maskin, og Telenor påstår at det finnes ingen virusprogram som stopper det....

Såvidt jeg har forstått, gjør det ingen særlig skade på din maskin. Men det har gjort sikkerhetshullet kjent, og det er bare et tidsspørsmål før det kommer et skadelig virus som utnytter det samme sikkerhetshullet.

Last ned oppdatering nå. Ifølge kollegaen min, som fikk viruset igår, fjernet nedlasting av oppdateringen viruset også, ihvertfall ser det sånn ut. Helt sikker er jeg ikke. Heldigvis har jeg oppdatert både hjemme og på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått, gjør det ingen særlig skade på din maskin. Men det har gjort sikkerhetshullet kjent, og det er bare et tidsspørsmål før det kommer et skadelig virus som utnytter det samme sikkerhetshullet.

Last ned oppdatering nå. Ifølge kollegaen min, som fikk viruset igår, fjernet nedlasting av oppdateringen viruset også, ihvertfall ser det sånn ut. Helt sikker er jeg ikke. Heldigvis har jeg oppdatert både hjemme og på jobb.

Takk - skal gi info. videre til søsteren min. Min maskin skal være sikker i følge Microsoft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg har fått det også

Skyldes et sikkerhetshull i Windows softwaren. Last ned oppgradering fra Microsoft.

Hvor gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...