Gå til innhold

Ingen virkning av Lamictal??


Gjest ung jente-76

Anbefalte innlegg

Gjest ung jente-76

Hei! Har byttet fra Lithium til Lamictal da psykiateren min mente jeg ikke hadde bipolar2, som de trodde da jeg var innlagt på psykiatrisk.. enda jeg merket etter 5måneder at jeg følte meg bedre bortsett fra at jeg la på meg 15kg!! har nå brukt 200mg Lamictal i 5uker..mot depresjon og pf. Er værre med depresjonen nå enn noen gang!

Hvor lang tid regnes det med at Lamictal skal hjelpe på depresjon og negative impulser? Jeg vil ikke begynne på Lithium igjen siden jeg gikk så kraftig opp i vekt..(har slitt med spiseproblemer i 12-13år..) Psykiateren min vil at jeg skal prøve antidepresiva i tillegg.. men.. jeg vet ikke.. i tillegg mister jeg plassen min på polikliniske hvor jeg nå går, "prøvde" å ta mitt eget liv for 2uke siden,(gikk iallefall langt i "prosessen" med tau..) fortalte det til min nåværende psykiater, men det var til ingen hjelp.. har heldigvis en god kamerat som hjalp meg da.. fastlegen min slutter og jeg har da ingen som kan følge opp føler jeg.. har også ringt til 15-20 psykologer og psykiatere som er tilknyttet trygdekassen, men ingen av de hadde kapasitet... har ikke råd til private psykiatere heller..

Noen som har et par gode råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ung jente-76

Hvorfor mister du tilbudet på poliklinikken?

De sier at det kun er vanlig med en samtale periode på 5-6 samtaler pr person, jeg har nå fått 12 timer, de må ha plass til nye pasienter, + min behandler er leid inn så hun jobber kun ut august.. og etter reglene kan jeg ikke bytte behandler, det er slik deres rettningslinjer er!!!

må bare si at man må være frisk for å være syk i dette landet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...