Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år.

Så lenge jeg kan huske har jeg hatt 'anfall' hvor jeg ikke er helt til stede.

Husker f.eks fra en skoletime på ungdomsskolen. Jeg satt og holdt på med noen regneoppgaver. Så kjente jeg at det var noe som skjedde med meg, det var som om jeg betraktet meg selv utenfra. Hele tiden bevisst. Masse tanker, men jeg klarte ikke å svare på hva 2 + 2 er.

Siden har jeg f.eks opplevd det i kantinen på jobben. Masse folk rundt. Masse prating. Plutselig kjenner jeg at jeg ikke er helt med lenger. Jeg holdt på å si noe, men klarte ikke å fullføre. Hørte meg selv mumle ett eller annet.

En annen gang - på sykkeltur. Kjenner den samme ekle følelsen. Jeg har ikke lenger kontroll over kroppen min. Beina fortsetter å trø, gå rundt og rundt, men jeg kjenner at jeg mister alt kraften.

Det varer gjerne bare et minutt eller noe.

Etterpå er jeg kjempesliten. Sliten i flere timer, både i kroppen og i hodet.

Hva er det som skjer med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115752-utad%C3%A6sj%C3%A6lopplevelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, enig med Debbiii. Du bør oppsøke en lege når det gjelder dette. Kan være at du er stresset eller har opplevd noe som gikk sterkt inn på deg.

Kan hende du burde prate med noen om hva sm skjer, gå inn i detaljer. Det er nettopp dette vi har psykologer til, eller, en av grunnene i hvert fall.

Vet ikke om jeg vil si at dette kan kureres medisinsk, men et legebesøk vil nok ikke skade!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...