Gå til innhold

Lurer på.......


vimsa

Anbefalte innlegg

Jeg hadde hastekeisersnitt for 8 uker siden.

Uka etter måtte jeg påsykehuset å få antibotika som ikke hjal så det endte med utskarapning, dette for de jeg hadde fått en infekjson i livmora.

Infeksjonen viser seg i ettertd å komme av at, de hadde glemt å fjerne 5-6 tamponger/ulldotter etter keisersnittet, så disse kom ut da jeg for første gang tisset selv, det var da gått over et døgv.

Blødde til bebisen var ca 6 uker.

Nå i dag åtte uker etter kommer det igjen litt blod, men også gele aktigt slim, på en måte som klumper.

Er det mensen som er på vei tilbake eller?

hadde håpet at jeg skulle slippe den en stund enda.

Har ikke hat slikt gele lignende før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Jeg tviler sterkt på at det er mensen du har fått tilbake så kort tid etter fødsel. Jeg vil heller anta at det er noen rester fra livmoren som har kommet ut, i seneste laget. Føler du deg dårlig, har stinkende renselse (lukter ekstremt vondt), feber eller smerter i magen, må du kontakte lege. Fortsetter du å blø, bør du også få en lege til å sjekke om livmoren din har trukket seg godt nok sammen. Det er uansett tid for en etterkontroll. Regner med at du ikke har hatt det, siden du ikke nevner det. Vanligvis anbefales det å ha en slik etter 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Som jeg skrev til ei annen jente lengre ned på siden, så fikk jeg faktisk mensen 1 måned etter fødselen. Så det går an!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...