Gå til innhold

Jeg sliter sånn...


vil bli borte

Anbefalte innlegg

vil bli borte

klarer ikke å være ærlig selv her inne på dol. Skifter nick i et,men har hvert her lenge. Er så redd for at noen skal oppfatte meg som forstyrret eller rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan godt bruke samme nick uten at folk kjenner deg igjen.

Hvi du ikke skriver hvor du bor og aldri oppgir mailadresse hvor ditt virkelige navn synes så er det lite sannsynlig at noen kjenner deg igjen.

Og det er nok ingen som oppfatter det du skriver som rart.

Det du skriver om er det mange som kjenner seg igjen i. Dette er jo et forum som brukes av folk som har psykiske problemer og pårørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Det er jo det dette forumet er til for, å få lette hjerte sitt, få trøst og oppmuntring osv. Du velger jo egentlig selv hvor mye du vil oppgi av opplysninger om deg selv. Du er jo ikke nødt til å opplyse hvor i landet du kommer fra osv. De fleste av oss er jo i samme situasjon som deg. Det går nok helt sikkert bra.

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det snakker du om - ! Jeg kommer bare til å bli husket som "moren som hater barnet sitt"... Ikke vær så redd for å bli fordømt. Dette er et psykiatriforum, ingen er her for å dømme deg, alle sliter med noe, og du er tross alt anonym. Vi er flere om å være litt rare eller ha merkelige problemer. Her inne kan du dele det med andre uten at det gir noen negative følger (uten evt i svarene, da!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...