Gå til innhold

NHD: Overdose av Imovane og alcohol.. og tolvon?


Gjest ung jente-76

Anbefalte innlegg

Gjest ung jente-76

Leste på lommelegen:

Overdosering av Imovane er sjelden dødelig. Kombineres derimot Imovane med alkohol eller andre "dempende" midler øker sannsynligheten for dødelig utfall betraktelig.

for et par måneder siden hadde jeg en kjempekrangel og ble veldig depresiv.. ville "flykte" litt og tok da 8 eller 9 imovane, 4-5glass vin og to cognaque og 15mg tolvon.. ble skikkelig susete og fikk black out og sovnet.. var denne dagen ikke meningen å ta mitt liv.. men ble destruktiv.. kan denne doseringen jeg kombinerte med alcohol ha vært på grensen til farlig iht dødelig utfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du får et svar på det du spør etter her. Andre brukere kan i så fall bruke det som en oppskrift på selvmord.

For å få svar på spørsmålet kan du spørre legen din.

Håper du ikke spør om dette fordi du tenker på å prøve det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ung jente-76

Jeg tror ikke du får et svar på det du spør etter her. Andre brukere kan i så fall bruke det som en oppskrift på selvmord.

For å få svar på spørsmålet kan du spørre legen din.

Håper du ikke spør om dette fordi du tenker på å prøve det igjen.

ups.. det tenkte jeg ikke på.. nei, vil jo ikke "hjelpe" andre

til nye metoder å ta sitt liv på.. har lovet meg selv og min kjæreste å ikke rote meg mer borti det å ville ta mitt liv.. selv om det ikke alltid er lett når man blir desperat og destruktiv.. jaja er vel bare å finne nye veier å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...