Gå til innhold

Nakkeskade?

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne,30år

Har etter behandling av "kink i nakken" hos kiropraktor, fått store smerter og nedsatt bevegelighet i nakken. Smertene sitter i selve nakkevirvlene , og er verst når jeg forsøker å bøye hodet til brystet eller til sidene. Har veldig vondt om natta, og våkner med smerter hver gang jeg skal snu meg. Det er en forferdelig vondt å bevege seg etter å ha ligget stille noen minutter. Har vært hos lege for 2 dager siden, og han har rekvirert CT-røntgen. Har også fått "klave" rundt halsen. Hva kan ha skjedd med nakken min, og hvor lenge er det vanlig å måtte vente for å komme i røntgen? Hvordan utføres CT-røntgen.Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11587-nakkeskade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Det kan høres ut som om du har fått manipulert på deg en ny kink i nakken.Hvis du har symptomer med prikking/nummenhet ut i armen eller til fingrene kan dette indikere at det muligens er en skivebukning.Ventetiden på CT varierer stort,og det er umulig å angi noen tid.Hvis kommunen/fylket har avtale med private klinikker for røntgen går det gjerne endel raskere.Det taes bilder mens man ligger i en trommel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11587-nakkeskade/#findComment-58908
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...