Gjest Kvinne,30år Skrevet 3. desember 2000 Skrevet 3. desember 2000 Har etter behandling av "kink i nakken" hos kiropraktor, fått store smerter og nedsatt bevegelighet i nakken. Smertene sitter i selve nakkevirvlene , og er verst når jeg forsøker å bøye hodet til brystet eller til sidene. Har veldig vondt om natta, og våkner med smerter hver gang jeg skal snu meg. Det er en forferdelig vondt å bevege seg etter å ha ligget stille noen minutter. Har vært hos lege for 2 dager siden, og han har rekvirert CT-røntgen. Har også fått "klave" rundt halsen. Hva kan ha skjedd med nakken min, og hvor lenge er det vanlig å måtte vente for å komme i røntgen? Hvordan utføres CT-røntgen.Takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 4. desember 2000 Skrevet 4. desember 2000 Det kan høres ut som om du har fått manipulert på deg en ny kink i nakken.Hvis du har symptomer med prikking/nummenhet ut i armen eller til fingrene kan dette indikere at det muligens er en skivebukning.Ventetiden på CT varierer stort,og det er umulig å angi noen tid.Hvis kommunen/fylket har avtale med private klinikker for røntgen går det gjerne endel raskere.Det taes bilder mens man ligger i en trommel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.