vin Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Var hos legen igjen i dag , fordi jeg er like slapp og fordi feberen ikke går bort. For en uke siden mente han det var nyrebekkenbetennelse , fordi det var nitritt i urinen og på grunn av forhøyet crp. Har gått på antibiotika i en uke nå , crp`en har gått ned , men feberen ligger jevnt mellom 37.9 - 38.9 , jeg kaldsvetter om nettene og føler det er noe gale her. (Har vært slik i 2,5 uke) Jeg sa til ham sist onsdag(legen) at jeg ikke trodde det var nyrebekkenbetennelsen som har gitt meg alle disse symptomene....og han var enig i dag. Han fant forstørrede lymfeknuter ( tror jeg han kalte det ) og høy puls i tilegg. Bare jeg støvsuger litt så renner svetten og jeg får hjertebank. I morgen tidlig skal han ta en rekke blodprøver av meg , også skulle han ringe meg fra legevakten i morgen ettermiddag. Utrolig hvor mange negative tanker som raser igjennom hodet når en er syk ;o) Satser på at det er en uskyldig virus av et eller annet slag...vekta har i alle fall redusert med 4 kilo.. Noen andre som har opplevd lignende symptomer i lengre perioder , uten at det har vært noe "farlig"? For å nevne det så har jeg følt meg matt i 3 måneder nå , og var hos lege for 2 mnd. siden , som mente det var utbrenthet da! Hilsen litt beskymret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115888-begynner-%C3%A5-bli-litt-engstelig-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Stakkar deg. Ingenting er verre enn å føle seg elendig uten å vite hva det er. Jeg håper at han har tatt blodprøver av stoffskifte ditt også. Men forstørrende lymfeknuter tyder jo på en eller annen infeksjon. Du har ikke fått blodforgiftning eller noe sånn? Da følger jo feber og forstørrede lymfeknuter med. God bedring. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115888-begynner-%C3%A5-bli-litt-engstelig-her/#findComment-695611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Stakkar deg. Ingenting er verre enn å føle seg elendig uten å vite hva det er. Jeg håper at han har tatt blodprøver av stoffskifte ditt også. Men forstørrende lymfeknuter tyder jo på en eller annen infeksjon. Du har ikke fått blodforgiftning eller noe sånn? Da følger jo feber og forstørrede lymfeknuter med. God bedring. Mvh Takk for god bedrings hilsen ;o) Vet ikke om alle prøvene , men han nevnte i alle fall blodlegmer , nyre/ - og leverprøver , senkning og blodprosenten... Men nå er det jo ofte slik at en begynner å "male fanden på veggen" før en vet noe ;o) Hehe ; og det dummeste er at jeg har sittet og søkt på Internett etter hva det kan være *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115888-begynner-%C3%A5-bli-litt-engstelig-her/#findComment-695620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Takk for god bedrings hilsen ;o) Vet ikke om alle prøvene , men han nevnte i alle fall blodlegmer , nyre/ - og leverprøver , senkning og blodprosenten... Men nå er det jo ofte slik at en begynner å "male fanden på veggen" før en vet noe ;o) Hehe ; og det dummeste er at jeg har sittet og søkt på Internett etter hva det kan være *s* Kjenner meg igjen der. Jeg har vært sånn jeg og. Og det er klart den der tiden mellom at du begynner og bli dårlig og til du får vite hva det er kan bli veldig lang og ganske vanskelig å takle. Det er klart at jo lenger det går før du får en diagnose jo mer klarer du å innbille deg at det kan være noe farlig. Tror det er helt vanlig jeg. Du trenger ikke være redd for at du holder på å bli sprø i alle fall. Be legen om å sjekke stoffskifte ditt for sikkerhets skyld. Er det andre mer alvorlige ting vil du nok bli ganske mye dårligere etter hvert skulle jeg tro. Jeg krysser fingrene og håper, som deg, at det er en infeksjon som er litt vanskelig å finne. Og så håper jeg du gir ett ord når du får vite hva det er. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115888-begynner-%C3%A5-bli-litt-engstelig-her/#findComment-695904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Kjenner meg igjen der. Jeg har vært sånn jeg og. Og det er klart den der tiden mellom at du begynner og bli dårlig og til du får vite hva det er kan bli veldig lang og ganske vanskelig å takle. Det er klart at jo lenger det går før du får en diagnose jo mer klarer du å innbille deg at det kan være noe farlig. Tror det er helt vanlig jeg. Du trenger ikke være redd for at du holder på å bli sprø i alle fall. Be legen om å sjekke stoffskifte ditt for sikkerhets skyld. Er det andre mer alvorlige ting vil du nok bli ganske mye dårligere etter hvert skulle jeg tro. Jeg krysser fingrene og håper, som deg, at det er en infeksjon som er litt vanskelig å finne. Og så håper jeg du gir ett ord når du får vite hva det er. Klem fra Takk for hyggelig tilbakemelding ;o) Det er nok sikkert bare et virus som herjer i kroppen... Skal dit klokka 10:00 , og får svarene allerede ( de fleste sa han ) i ettermiddag. Han er snill ! Han skulle jobbe på legevakta i ettermiddag , og skulle ringe meg rundt 17:00 .. Ikke verst ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115888-begynner-%C3%A5-bli-litt-engstelig-her/#findComment-696313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.