Gå til innhold

Gode øyekremer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ung jente-76

Hei!

Jeg har prøvd en haug med øyenkremer og har en favoritt fra Darphin, som kan fåes hos hudpleiere, ikke alle steder. Denne er dyr, men også VELDIG drøy. hvis jeg våkner opp med hovne øyne f.eks hvis jeg har grått på kvelden, smører jeg den rundt øynene og slapper av i 10-15min til så ser jeg straks forbedring!! Innimellom kan det også lønne seg på bruke en svalende øyenmaske. Jeg råder deg til å kjøpe på hudpleiesalonger da de har mye større kjennskap i produktene enn hos parfymerier som kun får opplæring av produktselgere...og noe prøving av produktene selv..

(hilsen tidligere parfymeri ansatt..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115900-gode-%C3%B8yekremer/#findComment-697800
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest martamor

Hei!

Jeg har prøvd en haug med øyenkremer og har en favoritt fra Darphin, som kan fåes hos hudpleiere, ikke alle steder. Denne er dyr, men også VELDIG drøy. hvis jeg våkner opp med hovne øyne f.eks hvis jeg har grått på kvelden, smører jeg den rundt øynene og slapper av i 10-15min til så ser jeg straks forbedring!! Innimellom kan det også lønne seg på bruke en svalende øyenmaske. Jeg råder deg til å kjøpe på hudpleiesalonger da de har mye større kjennskap i produktene enn hos parfymerier som kun får opplæring av produktselgere...og noe prøving av produktene selv..

(hilsen tidligere parfymeri ansatt..)

Det hørtes ut som en krem for meg;) Hva heter den? Og hva koster den sånn ca?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115900-gode-%C3%B8yekremer/#findComment-718116
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...