Gå til innhold

Vil ikke mer!!!


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Var hos legen, og ingebting ble gjort, og ingen vil gjøre noe, fordi den som skal gjøre noe er på ferie, men den personene gjør ikke det han skal likevel!!

Hvor lenge skal de ha ferieavvikling da??? Må jo vente ennå tre uker.. før noen endring i det hele tatt.. IKKE FAEN!

og jeg er blitt så feit, at nå skal jeg ikke spise mer.

Og alle synes jeg er jævlig som er så sinna, slem, men jeg kan ikke for det, jeg ber jo for f om hjelp, men alt jeg får høre er en analyse om alt som det kanskje kan skyldes, men som jeg ikke ser helt at det kan være.

Og siden de virkelig bryr seg så utrolig mye, så føler jeg meg virkelig mye verdt, og det på toppen av meldinga jeg fikk om usikker bedring i nærmeste framtid.

Så i desperasjon har jeg skadet meg, og jeg som var så stolt, og de sa så flott, før de snudde ryggen til.

Vær ikke flink og sterk, da blir du glemt..

jeg har en drøss med mennesker som skal passe på, støtte hjelpe, reagere, følge opp.

Men det blir bare rør av alt sammen. jeg er visst et håpløst tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke håpløs - men ferieavvikling i helsevesenet lammer det meste...

Hva var det du ønsket at legen skulle gjøre akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Kjære calestia!

Ferietiden er en trasig tid det er helt sikkert. Men du klarer det nok, jeg har tro på deg.

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er som din: De som skal hjelpe gjør ikke det, og når de drar på ferie sørger de ikke for tilstrekkelig støtte og hjelp til oss stakkars etterlatte... Jeg skal ha ny sprøyte om bare en uke, og vet ikke engang hvem som skal sette den. Og hun som vet det? Hun er på 3 ukers ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke et håpløst tilfelle!

Men det føles nok håpløst ikke å få hjelp når du føler du trenger det.

Skjønner godt at du syns alt er vanskelig nå i ferietida.

Men nå er vi alt i midten av august og da er ferietida for de fleste slutt.

Så hold ut.

Du klarer dette, også.

Megaklem!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest calestia

Du er ikke håpløs - men ferieavvikling i helsevesenet lammer det meste...

Hva var det du ønsket at legen skulle gjøre akkurat nå?

håpet å bli ferdig med opptrapping, og serumkonsentrat prøvene..

Går bare på halv dose aurorix og for lav dose lamictal.. men ingen vet hvordan de skal gjøre det.. nå må jeg vente i to uker til, bare for å få en opptrappingsplan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håpet å bli ferdig med opptrapping, og serumkonsentrat prøvene..

Går bare på halv dose aurorix og for lav dose lamictal.. men ingen vet hvordan de skal gjøre det.. nå må jeg vente i to uker til, bare for å få en opptrappingsplan..

Pussig at de ikke kan trappe opp lamictal - det står jo i felleskatalogen hvordan det skal gjøres...

Men nå er det vel "bare" et par uker til vedkommende er tilbake...

Er du forøvrig enig i at labrador er å foretrekke fremfor marsvin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...