Gå til innhold

vet du??(brev til min onkel)sykejævel!!!!!!

Anbefalte innlegg

vet du hvor mye du har ødelagt? vet du hvor mye smerte du har foresaket?du tok barndommen min i fra meg og nå er du på vei til og ta livet fra meg igjen,har du ikke nok med familien min???? hva mere krever du?hva vil du jeg skal gjøre???????hvorfor gjør du meg så usikker,liten og redd..igjen.

jeg trodde det var over,men det er langt fra over..

sitter du og koser deg og ler og smiler nå?nå har du fått alt du er ute etter??ENDELIG!!!

DET ER SYKT,DET ER DET DET ER ....SYKT.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115930-vet-dubrev-til-min-onkelsykej%C3%A6vel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

lille venn...

du skriver:

"du tok barndommen min i fra meg og nå er du på vei til og ta livet fra meg igjen"

På vilken måte er han på vei til å ta livet ditt fra deg??

ved og gjøre meg så liten,usikker og redd...hvor jeg ikke er verdt noe..

Hvordan klarer han det?

Ser du han oftere nå av en eller annen grunn?

Har drittsekken flyttet nærmere deg eller noe sånt?

*klemmer masse*

han er nyoperert og min mor lager mat og steller for han hele dagen...han har ikke flyttet nærmere..men han er første prioritert...og det er så vondt nå som det vet ka han har gjort.men de gir blaffen...hvorfor kan ikke jeg bare forsvinne..de gjør han så levende ved og hele tiden snakke om han,føles som han er her...

han er nyoperert og min mor lager mat og steller for han hele dagen...han har ikke flyttet nærmere..men han er første prioritert...og det er så vondt nå som det vet ka han har gjort.men de gir blaffen...hvorfor kan ikke jeg bare forsvinne..de gjør han så levende ved og hele tiden snakke om han,føles som han er her...

Skjønner det er vanskelig, beib...

Prøv å 'hev deg over det'?

Sikkert ikke lett, men...

Skjønner det er vanskelig, beib...

Prøv å 'hev deg over det'?

Sikkert ikke lett, men...

greier ikke hve meg over det..er sliten nå..greier heller ikke holde veddemålet/avtalen med kjæresten min *griner*og jeg som ikke har kutta på over en mnd....faen

Det er jo utrolig hvor mye vi skal tåle. Dette er ikke riktig. Blir sint på dine vegne, sender deg varme tanker, og håper at du klarer å heve deg over dette. Fint at du forresten skriver ned det du tenker og føler, tror at det er god terapi. Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...