Gå til innhold

Hva betyr: "The Mailing List file is corrupt"?

Anbefalte innlegg

Får ikke åpnet outlook ekspress, hverken fra maskinen eller via webmail. Følgende melding kommer opp: "The Mailing List file is corrupt".

Vet noen hva dette er? Kan det være det omtalte viruset? Samboeren min sin outlook kan åpnes uten problemer.

Vi har Mac.

Blir utrolig glad om noen kan hjelpe meg!

Fortsetter under...

For det første er det fint om du kan forklare litt bedre hva problemet er. Det er nemlig ikke mulig og åpne outlook fra webmail. Dette er 2 helt forskjellige systemer for å sjekke mailen din.

For det andre, nei, det er ikke blaster (viruset).

PlastBox, sønn av Shandy

For det første er det fint om du kan forklare litt bedre hva problemet er. Det er nemlig ikke mulig og åpne outlook fra webmail. Dette er 2 helt forskjellige systemer for å sjekke mailen din.

For det andre, nei, det er ikke blaster (viruset).

PlastBox, sønn av Shandy

Takk for svar.

Jeg har chellomail som jeg kan lese av på nettet. Så det er ikke outlooken jeg åpner der.

Outlooken på maskina kommer opp med den feilmeldingen slik at jeg ikke får åpnet programmet i det hele tatt.

Finnes det måter å reparere korrupte filer på?

Er det disk doktor jeg trenger?

Blir veldig glad for svar, er ganske avhengig av mailen min siden jeg er frilancer og jobber hjemmefra.

På forhånd takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...