Gå til innhold

Vanndrivende midler - Haster!


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei... Jeg har mye vann i kroppen nå....(bivirkning av dop) Til og med i ansiktet og leppene. Finnes det noe vanndrivende jeg kan kjøpe på helsekost eller apotek? Og hor hurtig virker det? Bør virke kjappest mulig, skal ut og treffe andre folk klokka to.... Hjeeeelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ung jente-76

Hei!

Helsekost har både tabletter og brennesle tea som er vanndrivene, i tillegg hjelper denne teen deg til å ta opp næringsstoffer i kroppen.. smaker ikke akk. som lipton tea, men som grønn helse tea.. råder deg til å spørre der.. men husk at "vannet" i kroppen din kanskje ikke ser så ille ut som du tror.. det er kanskje bare uvant å ikke være utmagret og uttørket som man blir av dop... uansett råder jeg deg til ikke å slutte å drikke vann selv om du føler deg vannete.. det er faktisk vanndrivene å drikke vann også.. (et lite tips fra en bodybuilder kamerat av meg..) + kaffe er også vanndrivene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann er vanndrivende. Uvalette kan du kjøpe på helsekost eler apotek. Men det har ingen lynrask effekt. Druer, stangselleri, grapefrukt og jordbær er også vanndrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...