Gå til innhold

Ny bok om psykopati på markedet


Gjest Wildflower

Anbefalte innlegg

Gjest Wildflower

Det er nå kommet en ny bok om psykopati. Den heter "uten samvittighet" (utrolig bra tittel) - og er skrevet av Robert Hares. Engelsk tittel er "Without concious" (skrives det slik? :-))

Uansett, tenkte det var verdt å merke seg for interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slitern

Prøvde å finne den her på nettet på mao, Norli og Tanum, men jeg fant den ikke. Finnes den på norsk og hvor får man kjøpt den? Veldig bra tittel ja. Det finnes psykopatiske mennesker som ikke er voldelige og kriminelle. Det meste jeg har lest om psykopati gir ikke et riktig bilde av alle nyansene av psykopati. Kvinnelige psykopater har også vært et tabuemne lenge, men de finnes de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hare.org/literature/

Her har du boken, finnes den på norsk?

Ditt innlegg skulle kanskje vært til henne som startet tråden. Vet ikke om den finnes på norsk, men regner med at det var det hun skulle fortelle med innlegget, siden boken orginalt ikke er ny. Men JEG finner den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...