Gå til innhold

utflod


Gjest sahara

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål ang utflod: utfloden min kommer ikke ut av skjeden uten at jeg skyller den ut, lurer på om det er for lite produksjon av skjedesekret som gjør dette, eller hva kan det være. Den blir liggende i klumper inne i skjeden. Det er ikke noe infeksjon, for det har jeg sjekket med legen, og alle prøve var fine. Lurer på om det finnes noe man kan bruke for å få i gang sekretet som finnes der til vanlig. Lurer også på om det er bra å bruke vann til skjedeskylling, eller om det finnes andre ting som er bedre. Er også til tider plaget med tørr skjede under samleie. Håper noen kan hjelpe meg med dette, da det er et stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder som hel normal utflod og jeg vil fraråde deg å foreta utskylling, det fjerner de gode melkebakterier som holder andre mikrober borte. Man kan ikke stimulere sekretdannelsen, men noen kan bli litt tørre på p-piller. Hvis du er tørr under samleie kan du bruke glidemiddel, evt Replens et par ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...