Gå til innhold

urgghh


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Takk for svar fra dere snillinger..

Pratet med en fyr i dag, men da jeg sa hva jeg tenkte fikk han sjokk, og sa han ble skremt og dette hadde jeg vel fortalt til psyken.. ja, sa jeg og har og det, men ingen tar meg på alvor!!

Så fikk jeg .. ja! vente!! til legen kom tilbake.. tre uker til .. jeg har ventet i hele sommer..

Da jeg sa jeg måtte få hjelp med sinnet, ble det bare kastet bort..

jeg sa jeg gikk løs på meg selv, hadde jeg hadde vansker med å forholde meg til dyra, jeg drar bort mens de freser fra seg, jeg går og legger meg mens de leker..

men hjelp vil de ikke gi meg, gode råd har de ikke, men påpass får jeg ja, for å ikke være flink nom med pillene. JEG??? fordi jeg ikker ser poenget med a ta noe som ikke blir fulgt opp og som ikke virker.. og de gangene jeg har en god dag sier de det skyldes pillene. og alle de andre dagene; at jeg ikke tar dem. noe som jeg gjør, men h ele opptrappinga og det har stoppa opp!

de vil jo ikke forstå...

er eneste alternativet jeg har igjen legevakta???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...