Gå til innhold

Ryggsmertene hindrer meg


ftmffm

Anbefalte innlegg

Jeg har så vondt i ryggen nå at turene som jeg har planlagt denne måneden står i fare for å bli avlyst :-(

Det at jeg har slik angst for alt som heter helsevesen hindrer meg i å bli bedre i ryggen og dermed lettere mestre det jeg har lyst til å gjøre

Jeg vil så gjerne dra først på NM i Rummikub og så på katteutstilling.

Til Arendal og NM i Rummikub skal jeg klare å dra på samme hvor vondt jeg har. Værre blir det med katteutstillingen som er om 14 dager. Det er mye tyngere. Mere arbeid. Spørs om ryggen takler det.

Vil ikke avlyse katteutstillingen heller. Jeg synes katteutstillinger er gøy å være med på.

Men det er tross alt en lang bil og tog reise til den utstillinga og det blir veldig lange dager med bæring av katt og greier. Jeg håper virkelig ryggen min blir bedre snart så jeg kommer meg på katteutstillingen.

En annen ting som skjer er skolestart. Jeg kommer ikke til å klare å sitte på skolen slik jeg har det nå. Har alt for vondt til å klare å konsentrere meg om noe som helst. Håper virkelig dette blir bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...