Gå til innhold

Har svelget den første.


Vingeskutt

Anbefalte innlegg

Var hos psykologen i dag, det var også en psykiater tilstede.

Selv om jeg ikke har så hyggelige erfaringer med medisiner fra før ønsket jeg nå å diskutere antidepressiva.

Har tidligere kun prøvd ssri som har gitt meg bivirkninger som ikke var ønsket, og var redd for disse.

Spurte om råd her og ble anbefalt Aurorix, noe psykiateren syns var en god ide.

Så nå har jeg svelget den første.

Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Føles som et nederlag å ta den, men en lettelse å ha tatt avgjørelsen.

Måtte prøve noe, går jeg slik særlig mye lengre, blir jeg suicidal igjen, det vet jeg.

Krysser fingrene og håper det hjelper.

er det forresten noen som vet hvor fort den skal trappes opp? Psykiateren sa ikke noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

La oss få vite hvordan det går da!

Foreslo selv Aurorix, ettter forslag her, for legen min. Men han påsto det var en gammeldags medisin. Så SÅ langt kom jeg! Vi er i våre legers makt. Jeg fikk meg ikke til å trumfe imellom dette medisinvalget heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...