Gå til innhold

En bitteliten, rar drøm


BettyBlue

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg at jeg var gravid. Det var ganske stas, og da jeg hadde født, spurte jeg spent hvilket kjønn det ble.

Da holdt jordmoren opp en pakke med skinke fra Gilde!

Jeg ble dritskuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også Gilde, da! Alle vet at skinken fra Gilde ikke er no' god..... ikke rart du blei skuffa

Ja, hadde det enda vært Finsbråten.

Men, når sant skal sies er jeg glad det ikke var Skolerull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei skinke, skinka.

Det ble vel ei jente da!?

Huh.

Hehe, en drømmetolker hadde sikkert kommet opp med en kreativ forklaring på skinka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en drømmetolker hadde sikkert kommet opp med en kreativ forklaring på skinka:)

En trenger ikke være drømmetyder for å skjønne at Bettyblue har stor rumpe. Hun tenker mye på skinka, og voila!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger ikke være drømmetyder for å skjønne at Bettyblue har stor rumpe. Hun tenker mye på skinka, og voila!

Selvsagt, men det var ikke en pakke bacon, men ren skinke.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigerinna mi drømte at hun skulle ha barn. Det ble firlinger: fire fiskepinner ;)

*klukk*

Fire fiskepinner og en pakke skinke. Det var det de to fruene på fødestue 4 fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du ble skuffet, men resten virker jo fornuftig.

Jeg mener, ved frokosten, prøv å åpne en pakke kokt skinke og sett den midt på bordet. Hva lukter det da? Helkt klart, er du eneste jenta i rommet da så blir du beordret marsj i dusjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger ikke være drømmetyder for å skjønne at Bettyblue har stor rumpe. Hun tenker mye på skinka, og voila!

Pssh..

"Du vil få en ny venn som gjør at du kommer over hindringer og får fremgang i livet. Etter at du har fått denne nye vennen vil du oppleve mye glede, og få lykke i kjærligheten."

Den synes jeg var fin. Hvor skinka kommer inn i bildet er jeg heller usikker på.

*lete*

Jeg fant bare en om skinke:

"Spiser du skinke kan du miste noe som betyr mye for deg"

Jeg tror vi velger den første. Den var hyggeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...