Gå til innhold

Inkontinens hos ung kvinne.


Gjest Anne Sandra

Anbefalte innlegg

Gjest Anne Sandra

Jeg er en ung kvinne på 27 år. Fødte for fem år siden, og etter fødselen har blitt enda mer inkontinent enn det jeg var.

Før trengte jeg bare gå med truseinnlegg rett før og rett etter mensen. Det virket som om tiden rundt mensen "førte" til inkontinens.

Jeg har alltid hatt for liten blære, var mye plaget med blærebetennelse da jeg var liten.

Nå må jeg gå med truseinnlegg hele tiden. Jeg går på Eugynon p-piller uten stopp (Mikrogynon får jeg små blødninger av, og har prøvd en del andre merker jeg ikke er fornøyd med), så jeg har ikke mensen lenger.

Jeg har utflod hver eneste dag, i så stor grad at jeg ikke kan unngå å bruke truseinnlegg.

Hvis jeg hoster, ler, eller løper, skvetter jeg. Jeg har ikke nevnt dette for legen min, da jeg merkelig nok er utrolig flau over dette.

Det kan også nevnes at jeg ikke ammet etter fødselen, da den endte i dødfødsel. Jeg fikk melkehemmende piller. Kan dette ha noe med skvettingen å gjøre, at jeg ikke ammet?

Hvis ikke, er det noe som kan gjøres? Jeg var forresten veldig flink til å ta knipeøvelsene mine...

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...