Gå til innhold

min lille søster


threzi

Anbefalte innlegg

Min lille søster på 10 år går til psykolog pga sin adhd. Hun gleder seg ikke til å begynne på skolen. Det gjorde jeg da jeg var på hennes alder, for skolen var et fri sted for meg. Hun er ikke som 10 åringer flest. Hun har store lærevansker og følger ikke klassens undervisning. Hun synes selv dette er leit, og hun gråter også over det. Hun er ei jente med sinne som skremmer de fleste. Når jeg har henne så kan hun noen ganger fly i sinne.

En gang hadde hun skreket til noen nabounger at hun skulle drepe dem. De hadde sagt at hun ikke fikk leke med dem. Min mor hadde hørt dette, og spurt henne hvorfor hun hadde sagt det. Da svarte hun at hun skulle drep dem så kunne mamma og hennes samboer kjøre henne til barnevernet. Etter en stund hadde mamma spurt om hun hadde husket hva hun hadde sagt. Og det husket hun ikke. Går det ann å bli så sint at man ikke husker noe?

Off jeg får det vondt inni meg når jeg tenker på det.

Faktisk så raste hun i 3 timer etter fødselen.

Jeg er glad i lille søsteren min, men jeg er også bekymret for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernemor

Får håpe lillesøstera di får god hjelp framover. Hun har nå ihvertfall blitt fanget opp av systemet!

Men hva mente du med at 'hun raste 3 timer etter fødselen'. Eller var det stavefeil for 'følelsen'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...