Gå til innhold

lsd


Henriette1365380130

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130

Etter jeg prøvde lsd har jeg merket at tankegangen min har blitt betydelig forandret.. På en måte som er veldig vanskelig å forklare. Jeg tenker helt merkelige tanker i helt vanlige situasjoner, vanskelig å komme med konkrete tanker, men de kommer som små glimt og plutselig tar jeg meg selv i at tankene absolutt ikke er hvor jeg er og hva jeg driver med. Virker som tankene mine er to steder, og av og til kommer innslag av tankene på det andre stedet inn. Uten å høres FOR gal ut...

Har ikke tidligere drevet med mye dop, prøvd ecstacy en del ganger og røyket hasj eller pot..

Noen som har forslag på hva jeg skal gjøre for å få disse rare tankene ut? Er det følger av lsd'n? ja, selvfølgelig slutte med dop osv, som jeg har gjort (har aldri -drevet- med det, hatt det som en ekstra "gode" et par ganger i året)..

Jeg føler meg veldig forvirret... Jeg er 16, om det er til noen hjelp, og ønsker ikke å fortelle foreldre e.l om "problemetet.." .. Går forresten til psykolog fra før, grunnet gamle depresjoner osv, men jeg synes det er så vanskelig å åpne meg til henne, at hun bare gjør narr av meg..

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et dårlig utgangspunkt for behandling at du føler at psykologen din gjør narr av deg.

Er dette noe som en eventuell observatør i timene ville være enig i?

Du bør ta opp dette. Hvis relasjonen ikke kan bli trygg så bør du be om en annen behandler.

Så må du selvsagt si fra om det du opplever og at du har brukt lsd, pot, amfetamin etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...