Gå til innhold

jeg har alt,men likevel..

Anbefalte innlegg

Gjest dukkelise

...så får jeg dager som denne..så forbanna full av tanker..

Tanker som sliter en ut,tanker som gjør en får bare lyst til en eneste ting..finne størte brua og hoppe over kanten..tanker som spiser opp først magen,så følesler,og det eneste du sitter igjen med er en tom kropp...Tom kropp som gjør ting pga den vet den skal gjøre sånn og sånn...autopilot..uten annet enn tomt rom..

Var på behandling..hun lurte på å få lov ta på meg...jeg skubba henne helt vekk...faen...er jeg så håpløs??Faen..jeg har jo brukt år på det her,og enda klarer jeg ikke la andre ta på meg...faen..

takk og lov frihelg uten onger...bare få lov grave meg ned i gjørma mi...under pleddet..

Som hun sa min behandler i dag...jeg kjenner jeg har hode,men kroppen min kjenner jeg ikke jeg har...lagt den fra meg...har bare hode som svever alene..uten kropp...

Helvetes dag..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116162-jeg-har-altmen-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Desverre har jeg ingen gode råd å komme med. Har selv en slik dag i dag....Det som hjelper for meg er å komme meg UT. Selv om jeg ikke vil eller orker så gjør jeg det.Shopper meg noe jeg har lyst på, går i skogen å skriker ( ! ), blir med ungene på kino ( ja jeg vet det er slitsomt....)

Å bli hjemme er det værste jeg kan gjøre.

I dag har jeg sånn angst at jeg har problemer med å puste, det trykke ri brystet og jeg vil helst slippe å se eller snakke med noen.

Likevel er jeg på vei ut nå, fordi jeg MÅ...

Lykke til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...