Gå til innhold

Så har jeg altså gjort det


ftmffm

Anbefalte innlegg

Støttekontakten min ringte legen min i går og fikk oss time i dag hos legen. Jeg skulle dra å få satt de cortisonsprøytene.

Vi medisinerte meg sterkt i morges slik at jeg var ganske så neddopet da jeg kom til legen. Jeg måtte ha hjelp til å komme meg inn på legekontoret og hjelp til å legge meg ned på benken hos legen.

Så kom stikkene. De gjorde forferdelig vondt. Og jeg garanterer at jeg aldri i livet kunne ha gjort dette hadde det ikke vært for at jeg var så neddopet at jeg ikke orket å kjempe imot.

Støttekontakten min var med meg hele veien. Legen satte 10 sprøyter i alt i ryggen på meg. Hadde jeg vist at det var så mange sprøyter som skulle settes så hadde jeg aldri gått med på det selv i dopet tilstand.

Jeg ble hjulpet opp igjen fra benken og ut i bilen. Så kjørte støttekontakten meg hjem hvor jeg sov i 2 timer. Var helt utslått av alle de medisinene jeg hadde tatt på forhånd.

Jeg er så glad for at jeg har en så snill og forståelses full støttekontakt og lege. Uten dem hadde dette aldri blitt gjort.

Jeg tror jeg føler meg litt bedre i ryggen. Det er vanskelig å kjenne etter i og med at jeg føler meg ør pga medisinene jeg tok før jeg dro til legen.

Men disse 10 sprøytene er noe jeg aldri går med på å gjøre igjen. Det var så ille at det frister ikke til gjentakelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er modig!

Så godt at du har fått det gjort. Og så bra at du fikk god hjelp med å trø deg gjennom. Håper indelig at du får lønn for strevet i form av mindre plager.

Jeg håper også at du ikke får behov for en slik behandling flere ganger.

Ha en god helg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...