shandy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Var du å så på Idolgutta (og Guro) i Horten. Jeg var, og dæven døtte og David showet. Han er rå, rå, rå. For et særpreg i stemmen, og hele gutten er MED. Gaute har en nydelig stemme, men Kurt - nei han var dårlig. Sang falskt gjorde han også. Var du der? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jepp, det ble til at jeg dro dit under tvil Jeg syns stort sett showet var bra. Jeg er jo helt uenig med deg i at Kurt gjorde en dårlig opptreden jeg da. Jeg syns han sang veldig bra og var ganske "med" på scenen. Faktisk syntes jeg David gjorde et bra show også - noe som kanskje overrasker deg at jeg sier (hehe), men han er fremdeles ikke helt i min målgruppe eller hva man nå skal si. Men fjortis-jentene hyylte nå og var heelt med når han var på scenen, så Og bevege seg på scenen kan han også. Men hadde jeg vært 14-15 hadde jeg sikkert vært i ekstase over David altså. Ellers syns jeg Gaute sang bra, men jeg syns fremdeles han burde bli mer sikker på scenen før han satser stort. Han virker litt sånn "unnskyld at jeg er til" dessverre, uten at jeg syns han har noen grunn til å være det, for han kan synge, det er det ingen tvil om.. (han er vel ikke akkurat min favoritt, for han synger litt for like sanger som Ronan Keating for min smak) Ellers så var det stort sett mas under hele konserten fra sønnen min "Åhhhh, jeg ser jo ingenting jo!!!" Han var så irritert Da Kurt sang "She's so high" og publikum skulle synge med la jeg merke til ei lita jente som satt på skuldrene til mora si og sang med av full hals. Kunne jo nesten hele sangen hun, sånn bortsett fra at hun ikke hadde fått med seg helt riktig hvordan ordene var da, Cleopatra ble til Piopatra og sånt Men hun var såå skjønn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/#findComment-697976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Jepp, det ble til at jeg dro dit under tvil Jeg syns stort sett showet var bra. Jeg er jo helt uenig med deg i at Kurt gjorde en dårlig opptreden jeg da. Jeg syns han sang veldig bra og var ganske "med" på scenen. Faktisk syntes jeg David gjorde et bra show også - noe som kanskje overrasker deg at jeg sier (hehe), men han er fremdeles ikke helt i min målgruppe eller hva man nå skal si. Men fjortis-jentene hyylte nå og var heelt med når han var på scenen, så Og bevege seg på scenen kan han også. Men hadde jeg vært 14-15 hadde jeg sikkert vært i ekstase over David altså. Ellers syns jeg Gaute sang bra, men jeg syns fremdeles han burde bli mer sikker på scenen før han satser stort. Han virker litt sånn "unnskyld at jeg er til" dessverre, uten at jeg syns han har noen grunn til å være det, for han kan synge, det er det ingen tvil om.. (han er vel ikke akkurat min favoritt, for han synger litt for like sanger som Ronan Keating for min smak) Ellers så var det stort sett mas under hele konserten fra sønnen min "Åhhhh, jeg ser jo ingenting jo!!!" Han var så irritert Da Kurt sang "She's so high" og publikum skulle synge med la jeg merke til ei lita jente som satt på skuldrene til mora si og sang med av full hals. Kunne jo nesten hele sangen hun, sånn bortsett fra at hun ikke hadde fått med seg helt riktig hvordan ordene var da, Cleopatra ble til Piopatra og sånt Men hun var såå skjønn! "Faktisk syntes jeg David gjorde et bra show også - noe som kanskje overrasker deg at jeg sier (hehe), men han er fremdeles ikke helt i min målgruppe eller hva man nå skal si. Men fjortis-jentene hyylte nå og var heelt med når han var på scenen, så Og bevege seg på scenen kan han også. Men hadde jeg vært 14-15 hadde jeg sikkert vært i ekstase over David altså." Jeg hylte ikke, men fikk grøssninger på ryggen. Vi var der først og fremst for min datters skyld. Men det var David vi ventet på. Du har fått med deg at de begynner med Kurt og avslutter med han. Hvorfor: David er den som er mest poppulær og den som alle venter på "Ellers syns jeg Gaute sang bra, men jeg syns fremdeles han burde bli mer sikker på scenen før han satser stort. Han virker litt sånn "unnskyld at jeg er til" dessverre, uten at jeg syns han har noen grunn til å være det, for han kan synge, det er det ingen tvil om.. (han er vel ikke akkurat min favoritt, for han synger litt for like sanger som Ronan Keating for min smak)" Han sang bra, lydkvaliteten var ikke topp, men det kan jo ikke han noe for. Dama foran meg puttet inn ørepropper når Kurt sang. Jeg satt på stolsekken Min datter så forresten bra, hun satt på skuldrene til sambo, han er høy, rager over de fleste, så hun var fornøyd :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/#findComment-698645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 "Faktisk syntes jeg David gjorde et bra show også - noe som kanskje overrasker deg at jeg sier (hehe), men han er fremdeles ikke helt i min målgruppe eller hva man nå skal si. Men fjortis-jentene hyylte nå og var heelt med når han var på scenen, så Og bevege seg på scenen kan han også. Men hadde jeg vært 14-15 hadde jeg sikkert vært i ekstase over David altså." Jeg hylte ikke, men fikk grøssninger på ryggen. Vi var der først og fremst for min datters skyld. Men det var David vi ventet på. Du har fått med deg at de begynner med Kurt og avslutter med han. Hvorfor: David er den som er mest poppulær og den som alle venter på "Ellers syns jeg Gaute sang bra, men jeg syns fremdeles han burde bli mer sikker på scenen før han satser stort. Han virker litt sånn "unnskyld at jeg er til" dessverre, uten at jeg syns han har noen grunn til å være det, for han kan synge, det er det ingen tvil om.. (han er vel ikke akkurat min favoritt, for han synger litt for like sanger som Ronan Keating for min smak)" Han sang bra, lydkvaliteten var ikke topp, men det kan jo ikke han noe for. Dama foran meg puttet inn ørepropper når Kurt sang. Jeg satt på stolsekken Min datter så forresten bra, hun satt på skuldrene til sambo, han er høy, rager over de fleste, så hun var fornøyd :-) "Du har fått med deg at de begynner med Kurt og avslutter med han. Hvorfor: David er den som er mest poppulær og den som alle venter på :)" Tja..tror ikke du la merke til alle de som faktisk var i ekstase over Kurt heller jeg da. Men så har jeg vel heller aldri opplevd noen som er mer anti-Kurt enn deg Det samme kan kanskje sies om meg i forhold til David under Idol. Har vel blitt litt mindre anti-David etter hvert og ser at han gjør seg bra på scenen selv om han ikke er min favoritt God helg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/#findComment-698670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 "Du har fått med deg at de begynner med Kurt og avslutter med han. Hvorfor: David er den som er mest poppulær og den som alle venter på :)" Tja..tror ikke du la merke til alle de som faktisk var i ekstase over Kurt heller jeg da. Men så har jeg vel heller aldri opplevd noen som er mer anti-Kurt enn deg Det samme kan kanskje sies om meg i forhold til David under Idol. Har vel blitt litt mindre anti-David etter hvert og ser at han gjør seg bra på scenen selv om han ikke er min favoritt God helg! Du begynner å se noe jeg så for lenge siden David er en perle av de sjeldne. Nå er det ikke sånn at jeg er anti Kurt, syntes bare hele fyren er gørrtreg. To år og han er glemt. God helg til deg også :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/#findComment-698729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Du begynner å se noe jeg så for lenge siden David er en perle av de sjeldne. Nå er det ikke sånn at jeg er anti Kurt, syntes bare hele fyren er gørrtreg. To år og han er glemt. God helg til deg også :-) "David er en perle av de sjeldne. " Ikke dra det lenger enn du må da, såå langt strekker jeg meg ikke altså 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/#findComment-698765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 "David er en perle av de sjeldne. " Ikke dra det lenger enn du må da, såå langt strekker jeg meg ikke altså Det er mitt syn på saken Anki. Du får mene hva du vil Skal du på Ozzy 16 september? Det skal jeg, sønnen og sambo. Da kan du kle deg harry mamma, ta på den HD jakka og vær kul :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/#findComment-698769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det er mitt syn på saken Anki. Du får mene hva du vil Skal du på Ozzy 16 september? Det skal jeg, sønnen og sambo. Da kan du kle deg harry mamma, ta på den HD jakka og vær kul :-) Nei, jeg skal ikke dit. Er vel ikke helt Ozzy-fans for å være ærlig Venninna mi skal dit og hun gleder seg helt vilt. Blir nok knall for de som skal dit da Ikke er jeg i form til å gå på konsert nå heller om jeg så skulle ha ønsket det .. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/#findComment-698779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Nei, jeg skal ikke dit. Er vel ikke helt Ozzy-fans for å være ærlig Venninna mi skal dit og hun gleder seg helt vilt. Blir nok knall for de som skal dit da Ikke er jeg i form til å gå på konsert nå heller om jeg så skulle ha ønsket det .. Vondt i magen enda? Jo jeg og mine gleder oss vanvittig. Får bare håpe han (eller Sharon) er frisk. Han dauer hvis hun er syk. Han er bare så stor. Ligger omtrent flat ellers, men når han kommer på scenen våkner han. Gleder meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/#findComment-698785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Vondt i magen enda? Jo jeg og mine gleder oss vanvittig. Får bare håpe han (eller Sharon) er frisk. Han dauer hvis hun er syk. Han er bare så stor. Ligger omtrent flat ellers, men når han kommer på scenen våkner han. Gleder meg :-) Ja, har smerter ennå.Eller ikke på det verste akkurat nå da, i dag er jeg bare sløøv etter å ha tatt Tramadol i går kveld *svingstang* Leververdiene som har økt igjen. Men det går nok over etterhvert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116167-anki/#findComment-698836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.