Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke så mye erfaring med kjønnsykdommer, men har en venn som har fått herpes, har vært hos legen og fått medisiner, men det vi lurer veldig på nå er om dette kommer til å være en plage resten av livet, eller kommer det bare utbrudd av og til, og pleier de å være kraftige, eller er de kraftigst første gangen?

håper noen kommer med noen svar og evt. råd...

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fikk herpes som 17åring,hadde 3 smertefulle utbrudd og har aldri hadd det siden! Så det er håp :)

Skrevet

Hei.

Jeg fikk herpes for over 10 år siden.

Har vært plaget med utbrudd nesten hver mnd siden.

Jeg har i perioder brukt dyre antivirale midler, men så fort jeg har stoppet med medisinene begynner utbruddene igjen.

Jeg har ogå prøvd å gå til homøopat, men det har heller ikke hjulpet.

For to måneder siden leste jeg at aloe vera juice har en bred virusdrepende effekt også på de alvorlige herpesvirusene.

Jeg begynte med denne juicen umiddelbart og har siden vært uten utbrudd.

Ta kontakt med meg hvis dette er noe du ønsker å forsøke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...