Gå til innhold

når skal det ta slutt?

Anbefalte innlegg

Det er kveld og jeg er redd for å sove. Nok en gang. Når skal det ta slutt?? Jeg er så trøtt, men likevel vil ikke søvn feste seg. Jeg lar den ikke gjøre det. Jeg klarer ikke å tenke klart.

Primærkontakten min er sykmeldt, og jeg som trenger å prate med henne:( Dette er for jævlig. Har andre personer i behandlingsgruppa mi, men dem kjenner meg ikke så godt som henne. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke en gang når psykiateren min kommer fra ferie. Og jeg får ikke økt dosen til noen andre. Er jo et håp til fastlegen min. Har time der, men det er over en uke til. Jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.

For to år siden sluttet jeg å ta medisin, og da ble jeg alvorlig deprimert. Da ble det fart på sakene, for det endte med at dem økte dosen. Kanskje jeg skal gjøre det samme igjen. Men jeg vil ikke synke enda dypere nå. For jeg har det nok vondt som jeg har det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116269-n%C3%A5r-skal-det-ta-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...