Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer,vennen! :-Þ

Tror nok at du er stormforelska ja ;-))Begynte å lure etter at jeg ikke hørte noe etter den første mld.,-men så kom den :-)

Fikk nesten sånn 'tante'-følelse jeg,når jeg fikk beskjeden din *ler*

Kos deg såååå mye,du og lille Isak.Nyt livet og lillegutt.

Trenger du ett eller annet,vet du hvor jeg er:)

*stoooor koseklem*

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

Hei honey! :-) Han er verdens søteste baby såklart. Bollekinn og hodet fullt av krøller, hehe! Hvis jeg bare kunne komme inn på hotmailen skulle jeg sendt deg et bilde:-)

Prøver en gang til før jeg logger av. Går det ikke prøver jeg igjen om noen dager.

Hils sambo! :-)

Hei honey! :-) Han er verdens søteste baby såklart. Bollekinn og hodet fullt av krøller, hehe! Hvis jeg bare kunne komme inn på hotmailen skulle jeg sendt deg et bilde:-)

Prøver en gang til før jeg logger av. Går det ikke prøver jeg igjen om noen dager.

Tusen takk for alle gratulasjonene! :-) Rekker ikke å skrive stort akkurat nå, men lillegutt vokser og trives og alt går så fint atte:-)

Vi hørs! :-)

Jeg venter fortsatt på bilde - faktisk har jeg sittet her i mange timer, nydusjet, håret er fikset og jeg har kledd meg pent for anledningen.

Åsså bollekinn da :)

*skikkelig dikke-dikk-dikk-modus*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...