Zirine Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 En utålmodig fyr han der Isak - sikkert verdens skjønneste også? Gratulerer så mye, og ta godt vare på deg selv i tiden framover, tonie. klem til deg og søtnos 0 Siter
shandy Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Ja henger meg på. Gratulerer så mye Toniemor. 0 Siter
Spirea Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Gratulerer! Åh, det der vet jeg noe om *s* Heldigvis... Du kommer til å få mange store øyeblikk framover i tillegg til det du nettopp har hatt. Kos dere! 0 Siter
punkyB Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Slenger meg på denne også jeg. Gratulerer med fødsel - deilig å få det overstått tenker jeg - nå kan dere bare kose dere !! :-) 0 Siter
Nemi Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Gratulerer,vennen! :-Þ Tror nok at du er stormforelska ja ;-))Begynte å lure etter at jeg ikke hørte noe etter den første mld.,-men så kom den :-) Fikk nesten sånn 'tante'-følelse jeg,når jeg fikk beskjeden din *ler* Kos deg såååå mye,du og lille Isak.Nyt livet og lillegutt. Trenger du ett eller annet,vet du hvor jeg er:) *stoooor koseklem* 0 Siter
Anki Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Gratulerer så mye med veslegutten! Kos deg masse i tida fremover. 0 Siter
Blésha Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Gratulerer fra Hawkwind, lillegutten vår og meg også! Nurken vår er blitt ni mnd allerede! 0 Siter
libra Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Gratulerer fra meg også - håper du huska å få med på bestillinga at han skal sove godt om nettene :-) 0 Siter
tonie Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Hei honey! :-) Han er verdens søteste baby såklart. Bollekinn og hodet fullt av krøller, hehe! Hvis jeg bare kunne komme inn på hotmailen skulle jeg sendt deg et bilde:-) Prøver en gang til før jeg logger av. Går det ikke prøver jeg igjen om noen dager. Hils sambo! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Hei honey! :-) Han er verdens søteste baby såklart. Bollekinn og hodet fullt av krøller, hehe! Hvis jeg bare kunne komme inn på hotmailen skulle jeg sendt deg et bilde:-) Prøver en gang til før jeg logger av. Går det ikke prøver jeg igjen om noen dager. Hils sambo! :-) Tusen takk for alle gratulasjonene! :-) Rekker ikke å skrive stort akkurat nå, men lillegutt vokser og trives og alt går så fint atte:-) Vi hørs! :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 12. september 2003 Forfatter Skrevet 12. september 2003 Hei honey! :-) Han er verdens søteste baby såklart. Bollekinn og hodet fullt av krøller, hehe! Hvis jeg bare kunne komme inn på hotmailen skulle jeg sendt deg et bilde:-) Prøver en gang til før jeg logger av. Går det ikke prøver jeg igjen om noen dager. Hils sambo! :-) Jeg venter fortsatt på bilde - faktisk har jeg sittet her i mange timer, nydusjet, håret er fikset og jeg har kledd meg pent for anledningen. Åsså bollekinn da *skikkelig dikke-dikk-dikk-modus* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.