Gå til innhold

Psykosomatikk

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har vondt, i nesten hele kroppen, har nå enorme muskelspenninger overalt... blææh

Blir for tiden helt "stiv" i kroppen når noen forsøker å ta på meg på en eller annen måte, liker ikke klemmer heller. ( i allefall ikke nå) Det vil si, egentlig så er vel klemmer det jeg trenger mest om dagen, men de må komme på rett måte, fra rett person.

Syte og klage... Angsten henger over meg som et tykt ullteppe, har ikke lyst til å gjøre noe som helst, tror at det er ingen som vil ha noe med meg å gjøre. Dersom jeg først roter meg utenfor døra, tolker jeg alle ting som kan tolkes derhen at ingen liker meg og helst vil bli kvitt meg.

Men fornuften sier meg noe annet, vet det blir bedre, det er bare så jævlig tøft når det holder på.

Skjer mye nå, nytt semester, nye mennesker og fra fornuften: Nye muligheter.... det er bare det at de synes mørkegrå.

Men jeg har overhodet ikke tenkt å gi opp, er ferdig med den tiden. Har sloss i mange år nå, noe enormt. Skulle ønske at de som stod meg nær ante HVOR mye jeg faktisk har jobbet meg igjennom.

Blæææh ting blir helt sikkert bedre!

Håper dere andre har det bittelitt bedre enn jeg har det akkurat nå!

Klem

Maria

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116297-psykosomatikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...