Åsemor Skrevet 4. desember 2000 Del Skrevet 4. desember 2000 Hei! Vi har hatt en diskusjon gående på seksualitet, hvor det er en som spør hva det er som følger med penis ut og inn av sjeden når de har sex. Jeg mener det er hudfolder, andre mener det er kjønnsleppene! Mitt spørsmål til deg er da som følger, har jenter kjønnslepper inne i vagina? Noe jeg syns er helt sprøtt... (det er gutter som mener dette da...) Kommer nok sannsynligvis aldri til å gi meg på dette hvis diskusjonen fortsetter som før, men kan kanskje bøye meg litt hvis du som gynekolog sier at alle jenter er veldig forskjellig nedi der, og noen jenter har faktisk kjønnsleppene inne i vagina også. det er disse innleggene jeg snakker om http://forum.doktoronline.no/forum/4/thread-251930.html (hvorfor er ikke hele understreka? jaja... kopier hele linken...) og hvis du hadde lagt inn et svar der også hadde det vært helt topp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 4. desember 2000 Del Skrevet 4. desember 2000 De indre kjønnslepper sitter ved skjedeinngangen, ikke i skjeden, men de kan nok i noen tilfeller dyttes litt ut og inn av skjeden i forb. med samleie. Jeg har dessverre ikke kapasitet til å sette meg inn i diskusjoner på et annet forum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.