Betty Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 To ganger, på to uker nå har jeg strekt med om natten og fått krampe i leggene. Den ene gangen i den ene leggen, også i den andre gangen etterpå. Jeg har aldri vært plaget med noe sånt før, hvorfor får jeg det og hva kan jeg gjøre for å unngå det? voooondt... (jeg er 29 år....i tilfelle alderen har noe å si ) 0 Siter
livsenergi Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Du har sikkert en ubalanse i mineralene i kroppen. Høyst sannsynlig mangler du magnesium og har for mye kalk. En hårmineralanalyse vil avsløre hva som foregår inne i kroppen din. Hilsen www.livsenergi.net 0 Siter
Gjest Vegard Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Ta tilskudd av Magnesium og Calsium. Røyker du, så bør du slutte. 0 Siter
asterix Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Du har sikkert en ubalanse i mineralene i kroppen. Høyst sannsynlig mangler du magnesium og har for mye kalk. En hårmineralanalyse vil avsløre hva som foregår inne i kroppen din. Hilsen www.livsenergi.net For mye kalk? tja.... For mannen min og meg selv er det _kalktilskudd_ som hjelper mot kramper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.