Gå til innhold

det gikk bra :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk bra i selskapet i går. Var tungt å gi slektningen min en klem, snakke med ham og være sosial, men jeg klarte det. På begynnelsen av kvelden hadde jeg problemer med å se på ham, jeg skvatt hver gang blikket mitt falt hans vei. Men etterhvert roet jeg meg ned og jeg klarte å si til meg selv at det ikke var farlig.

De snakker helt annerledes og har helt annerledes blikk og det hjalp meg gjennom kvelden. Dette er en seier for meg, jeg trodde jeg skulle få mer panikk. Hm, igjen, jeg har en fæl tendens til å svartmale ting...

Takk for all støtte, det hjalp veldig *Klemmer*

Skrevet

Du har grunn til å være vanvittig stolt av deg selv, Vanilje! Virkelig stolt!

Ble så glad når jeg leste det du skrev!

Heier på deg!

*klem*

Skrevet

Kjære Vanilje!

Det var det jeg VISSTE - at du ville klare det!!! Du har all grunn til å være stolt av deg selv, en skikkelig seier og smykke seg med! *Stolt av deg!!!!!!!*

God klem fra Grete :-)

Skrevet

Er så glad på dine vegne...der ser du...og ta det til deg...du klarer så mye mere mer enn hva du selv tror. Kjempeflott!

Klem fra

Skrevet

Heier på deg!

*klem*

Supert, vanilje!

Er det ikke deilig når noe en gruer til går BRA?

Skrevet

Heier på deg!

*klem*

Svaret mitt var myntet på vanilje. Klikka bare feil. Men det skjønte du sikkert.

Skrevet

Svaret mitt var myntet på vanilje. Klikka bare feil. Men det skjønte du sikkert.

Men jeg synes også det er deilig når noe jeg har gruet meg til går bra! *smiler*

Alt godt.

*klem*

firebird1365380441
Skrevet

Kjære, lille Vanilje vennen!

Du har all grunn til å være stolt over at du likevel greide å komme deg gjennom dette selskapet som du grudde deg sånn for!!!

Jeg er i hvert fall kjempe stolt og kjempe glad på dine vegne!!!

Gleder meg til vi møtes igjen - forhåpentligvis om ikke så alt for lenge!

Glad i deg!

Mange klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...