Gå til innhold

Hva synes dere om DOL nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest forumundersøkelse

DOL er slik VI gjør den til, hverken mer eller mindre.

...en kan bli dritt lei også, og det har mer med antall år en har vært her selv, enn av hvordan DOL blir administrert.

Hva med slettingen da? Synes de sletter uten grunn jeg.

Hva med slettingen da? Synes de sletter uten grunn jeg.

...hehe, er du nordlending? :-)

jeg har ingen formening om det, de sletter vel det de synes de må. Jeg ser ikke det helt store ved det. Det er da bare ord som er tastet ned....man tar da vel ikke vare på alt man sier heller? ....nesten litt godt at noe blir slettet, synes jeg - folk er så kjappe til å søke atte...:-)

Gjest forumundersøkelse

...hehe, er du nordlending? :-)

jeg har ingen formening om det, de sletter vel det de synes de må. Jeg ser ikke det helt store ved det. Det er da bare ord som er tastet ned....man tar da vel ikke vare på alt man sier heller? ....nesten litt godt at noe blir slettet, synes jeg - folk er så kjappe til å søke atte...:-)

Hvor jeg er fra har ingenting med undersøkelsen å gjøre*s* Synes bare de er alt for snare å slette jeg.

Annonse

Gjest Bare dritt

Savner den gode gamle Dol jeg! Har vært vekk siden februar, og har fått meg noen sjokk den siste tida.

Slettes altfor lett her og nå. Det skal lixom ingenting til før kjempeviskelæret hopper fram.... Men det har vel sine årsaker :-)

Jeg syntes at hele opplegget her har blitt noe dritt. Det var mye bedre før! nå er jo nesten ikke folk her lenger heller.

Gjest greit for meg

Jeg syns spørsmålet i seg selv er litt tåpelig. For det mange "gamle" DOL-ere egentlig savner er de personene som var her for 1-2 år siden. Man savner de store diskusjonene, man savner spenningen ved å logge seg på DOL timesvis hver dag.

Det er en gang sånn at etter en tid, så går man litt lei. De fleste temaer er utdebatert, og jevnlig dukker det opp nye nick og personer her, som tar opp saker man egentlig er "lei" av.

Når det gjelder selve lay-outen på DOL, så syns jeg den er blitt både finere og lettere å finne fram i. Det jeg syns er dumt er at man er nødt til å registrere seg så omstendelig med mail-adresse og det hele for å få spørre legen om vondt i stortåa. Det er tungvindt, og virker sikkert avvisende på de som bare er inne for å spørre et spørsmål, men som ikke har planer om å bli "faste brukere".

Slettingen syns jeg i hovedsak er av det gode. Det sporer innimellom ganske kraftig av i enkelte tråder, og jeg syns det er fint at noen følger med. Faktisk syns jeg tidligere til tider det var skikkelig ille at man tillot trakassering av enkeltpersoner, uten at det ble reagert.

Jeg får vel legge til at jeg jevnlig er innom DOL, men sjelden for å delta i de helt store debattene. Jeg leser atskillig mer enn jeg skriver, for å si det sånn.

Gjest Den originale Bønna

Det er vel egentlig et spørsmål om hva man syns om Dolerne..... Jeg savner de voksne her jeg... Det er greitt å slenge med leppa, men å ha det som livsstil, blir vanskelig. Kanskje kommer de voksne tilbake engang....

Men for meg virker det som om det slettes over en lav sko nå.... Men det er klart..nå har jeg kun nett-tilgang på dagtid, så hva som skjer på kvelder kan jo ikke jeg si noe om. Jeg ser jo etterlysningene etter innlegg og skjønner at noe har skjedd :-) "Hvor ligger lista nå?" lurer jeg egentlig på. En annen ting jeg savner er muligheten til enkelt linjeskift, men man kan jo ikke få alt man ønsker seg her i livet *s*. Om jeg kan få ønske meg en ting til, er det den gode gamle Simen!! Flott kar det der, høyt savnet i allefall fra Bønnehold :-)

Men dette ble jammen masse dette....

ha en flott dag!

Det er vel egentlig et spørsmål om hva man syns om Dolerne..... Jeg savner de voksne her jeg... Det er greitt å slenge med leppa, men å ha det som livsstil, blir vanskelig. Kanskje kommer de voksne tilbake engang....

Men for meg virker det som om det slettes over en lav sko nå.... Men det er klart..nå har jeg kun nett-tilgang på dagtid, så hva som skjer på kvelder kan jo ikke jeg si noe om. Jeg ser jo etterlysningene etter innlegg og skjønner at noe har skjedd :-) "Hvor ligger lista nå?" lurer jeg egentlig på. En annen ting jeg savner er muligheten til enkelt linjeskift, men man kan jo ikke få alt man ønsker seg her i livet *s*. Om jeg kan få ønske meg en ting til, er det den gode gamle Simen!! Flott kar det der, høyt savnet i allefall fra Bønnehold :-)

Men dette ble jammen masse dette....

ha en flott dag!

Tror Simen er her, bare at de nå er fler - og alle kaller seg Webmaster, nettopp for å unngå "favorisering" av hvem som gjør hva......tror jeg! :-)

Tror Simen er her, bare at de nå er fler - og alle kaller seg Webmaster, nettopp for å unngå "favorisering" av hvem som gjør hva......tror jeg! :-)

kanskje det flisa....

men nå gikk han jo "offentlig" å sa han slutta.......

mvh

iutbtb

kanskje det flisa....

men nå gikk han jo "offentlig" å sa han slutta.......

mvh

iutbtb

Det er lite folk her for tiden, at menyen til venstre er borte synes jeg er et minus.Synes det var lettere å trykke på siden enn å bla slik man må gjøre nå. Jeg synes det er vanskeligere å finne fram til de forskjellige undermenyene o.l. Nå er jeg ikke her like ofte som før fordi det sjelden er nye tråder her.(litt positivt, da man ikke blir sittende i flere timer).Ellers er vel utformingen ganske grei og rødfargen har jeg vennet meg til!:-)Personlige meldinger på chat´n er borte er også litt dumt, men ellers er svarene fra legene her ok!

Annonse

Jeg synes at innlegg blir slettet for fort. De kan vel la det stå en liten stund før hele greia blir borte? Greit nok at de fjerner lange intetsigende tråder, men det må da være mulig å vente littegrann.

Det var vel du og jeg og et par stykker til som hadde en intetsigende tråd forleden. Var det ikke?;-)

Jeg synes DOl har blitt mye dårligere enn før. Noe har selvsagt blitt bedre, men altfor mye er blitt dårligere. Det kan en også se på småprat, hvor det nå er mye mindre folk enn før. I tider hvor småprat var fullt er det nå ingen der. Se også på antall innlegg som blir skrevet, det tror jeg har gått drastisk ned, men det kan kanskje adm. svare på.

Jeg tror mange av oss som har vært her lenge bare klamrer oss krampaktig fast, men vi slipper nok taket etterhvert, jeg merker at jeg slipper taket sakte men sikkert, desverre.

Hadde bare DOL-adm. giddet å brukt litt tid på oss brukere og spurt oss og ikke minst tatt hensyn til hvordan vi vil ha det, men de gidder ikke å svare når vi spør om noen engang. Hvorfor ikke ta en spørreundersøkelse f.eks og så ta hensyn til det som vi mest ønsker oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...