Sakura Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Hva er visten med og rett på det andre folk skriver her? vi er ikke alltid enige med hva andre skriver, tror, mener, tenker, føler, synes. Dette skjer så ofte. 0 Siter
Sakura Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vis noen eksempler da Anonymkode: 55e78...880 Du må lese litt her så finner du nok svare. 0 Siter
Vhanja Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Dette er jo et diskusjonsforum, så det å kommentere andres innlegg og komme med egne betraktninger og meninger er jo en stor del av hensikten med et forum. 7 Siter
Sakura Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars Vhanja skrev (43 minutter siden): Dette er jo et diskusjonsforum, så det å kommentere andres innlegg og komme med egne betraktninger og meninger er jo en stor del av hensikten med et forum. Ja, svare kan være irriterende til tider😂 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Krisebærblomsten skrev (På 24.3.2026 den 21.32): Hva er visten med og rett på det andre folk skriver her? vi er ikke alltid enige med hva andre skriver, tror, mener, tenker, føler, synes. Dette skjer så ofte. For å unngå klaging over at forumet er stille. 0 Siter
Sakura Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars UtakknemligDiva skrev (1 time siden): For å unngå klaging over at forumet er stille. Ja, stille forum er ikke noe morsomt. 0 Siter
krøll9 Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Krisebærblomsten skrev (På 24.3.2026 den 21.32): Hva er visten med og rett på det andre folk skriver her? vi er ikke alltid enige med hva andre skriver, tror, mener, tenker, føler, synes. Dette skjer så ofte. Snakker du om rettskriving kanskje? Synes ikke man trenger å kommentere sånt med mindre det er relevant for diskusjonen eller at innhold kan misforstås. Hvis du mener å kommentere hverandres meninger, så er det liksom det man gjør på forum 2 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars krøll9 skrev (8 minutter siden): Snakker du om rettskriving kanskje? Synes ikke man trenger å kommentere sånt med mindre det er relevant for diskusjonen eller at innhold kan misforstås. Hvis du mener å kommentere hverandres meninger, så er det liksom det man gjør på forum Så har man kanskje litt lavere terskel for å småerte brukere man har kjent lenge her inne, enn de som er nye. I alle fall jeg. Jeg visste jo at @Påskelilje ikke ville ta seg nær av at jeg lurte på hva hun mente med intervall seng forleden dag, for eksempel. Hadde det vært en ny og ukjent bruker hadde jeg nok ikke sagt noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.