Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest -også mamma

Det er jo et gravidforum og jordmorforum her som sikkert er intr for deg. Men i mellomtiden kan jeg jo fortelle at når du tror du vet du er gravid, ta med en urinprøve til legen din. Han/ hun bekrefter graviditet. Så får du en ny time når du er ca 12 uker på vei. Etter dette går du enten til jevnlige kontroller hos ham/ henne eller så kontakter du en jordmor i ditt nærområde som vil følge deg opp. Ved første kontroll her tar de blodprøver av deg og en liten ultralydsjekk. Etter dette er det jevnlige kontroller helt til bebisen kommer.

Første gang jeg var gravid gikk jeg kun til fastlege. Andre gangen til jordmor. Jeg vil klart anbefale å gå til jordmor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116566-graviditet/#findComment-701294
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...