Gå til innhold

Hvor tidlig kan liv kjennes?


Gjest Jossi27

Anbefalte innlegg

Gjest Jossi27

Hei. Jeg er i følge meg selv 9 uker på vei, mens etter en beregning her på nett så er jeg 10 uker på vei. Siste mens var 2.oktober. Er det for tidlig å kjenne liv nå??? Jeg har hatt to ganger i natt noen "bevegelser" som ikke er lik de kjente luftboblingene alle mennesker har. Dette er det 3. svangerskapet mitt.

Takknemlig for svar, selv om dette ikke er noen viktig spørsmål, men jeg lurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var gravid første gangen kjente jeg liv i uke 19 (tror jeg). Denne gangen kjente jeg liv første gangen i slutten av uke 12. Trodde først at det bare var luft i magen, men nei, det var nok lille barnet. Særlig tydelig er det etter at jeg har lagt meg om kvelden. Nå er jeg i uke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

När man varit gravid förut, är det vanligt att kjänna fosterrörelser tidigare nästa gång. Det är din 3 graviditet och du vet hur fosterrörelserna skall kjännas. Det hörs dock mycket tidigt ut om du redan kjänner liv i vecka 9-10. Jag har hört en del som kjännt liv redan i vecka 12, och det tycker jag är tidigt. Om det är liv som du har kjännt är inte lätt att veta men du får nog snart svar på detta om det fortsätter. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...